Gå til innhold

Jeg sitter å tenker..

Anbefalte innlegg

Gjest ikke nå!

På om jeg kommer til å få flere barn, og kommer ikke frem til noe svar egentlig.

Har et barn på 6 år, og er akkurat blitt singel, har ikke vært sammen med barnets far på flere år.Han har heller ikke kontakt med barnet.

Jeg har vært syk men er nå bra, men det er en kronisk lidelse, så jeg kan regne med noe tilbakefall.

Er igang med høyere utdanning, og ser meg ferdig ved en alder av 36 år.

Jeg er 33 år, så min biologiske klokke begynner å tikke, lurer på om jeg har fått en form for panikk.

Jeg har hele tiden sagt "når" jeg får flere barn, helt til noen en dag parerte med "er du så sikker på om du får flere barn"?

Så da tenker jeg at skal jeg finne en mann må jeg jo kjenne han en god stund før jeg blir gravid, og en graviditet tar tid, og å treffe denne mannen tar iallefall tid, så jeg kan risikere å bli gammel før jeg får somlet meg til alt dette.

Så da tenker jeg adopsjon alene, for jeg vil virkelig ha flere barn, og unner barnet mitt et søsken, men det tar vel også tid, og en hel del penger som jeg ikke har..

Hva med besøkshjem, stilles det høye krav for det da tro?

Litt energisk, med litt for få barn i kveld tror jeg!

Noen som har noen synspunkter rundt dette?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/242241-jeg-sitter-%C3%A5-tenker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sol-san

Har ikke så mange gode råd til deg, men vil bare si at har du en kronisk sykdom og vil ha flere sykdomsperioder i framtiden kan du slutte å lure på om du skal adoptere som enslig. Det er svært vanskelig å bli godkjent som enslig adoptant, og har du en sykdom i tillegg er det så godt som umulig.

Besøkshjem/fosterhjem er enklere. Det er mange barn som trenger fosterhjem.

Lykke til

Jeg sier alltid hvis jeg får flere barn.... Og jeg har samboer som jeg trives veldig godt sammen med og har ei snuppe på ett år. Før jeg fikk henne sa jeg hvis jeg får barn.

Å bli fostermor eller besøkshjem kan være alternativer. Ta kontakt med barnevernet i kommunen så får du mer info om hvordan du skal gå fram.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...