Gå til innhold

Tenk Prinsessa vår skal begynne på skolen.

Anbefalte innlegg

Hei.

Tiden går så alt for fort Prinsessa vår begynner på skolen på mandag og hun gleder seg masse. Ranselen og alle skole ting er handlet inn.

Tenker jo alltid på når de begynner på skolen om hvordan ting blir. Om det blir noe bemerkelser om hår og hud osv.

Klarer hun og sitt i ro en hel dag? Masse tanker.

Men det går nok bra, hun har gått i bh. med halve klassen.

Minsten har byttet barnehage og begynte på stor avdeling.

Her er det masse som skjer på en gang.

Fortsetter under...

Hei.

Ja dette blir spennede. Jeg har en etiopiaprins som også starter på skolen mandag. Han gleder seg veldig og er kry som en hane:-)

Det er flere i hans klasse med annen etnisk bakrunn enn norsk, både adoptivbarn og innvandrerbarn. En herlig og flott blanding, og en fin gjeng.

Lykke til med skolestart:-)

Hilsen fra

Ja det er spennende tider, bellami! :-)

Vi har også ei lita jente som har blitt så stor at hun skal begynne på skolen. Og jeg er også veeeeldig spent på om Lille Krapyl klarer å sitte stille ;o) I klassen er det syv stk fra barnehagen hennes, og i parallellklassen er det til og med en som er adoptert fra samme barnehjem!

Det blir jammen en ny hverdag med skolejente i hus :-)

Vi snakkes!

Beste hilsen fra

Så har hun blitt så stor jente. :o) Vesla mi går i 2. klasse nå. Det var utrolig stort da hun begynte i 1. klasse i fjor og hun stortrivdes. Nå har hun gått på SFO i ei uke og er bare sååååå klar for å starte opp på mandag.

Synd at dere mistet lokalene til adopsjonstreffet. Syntes det var veldig kjekt å være med da jeg var i permisjon i fjor. Håper at dere greier å finne nye lokaler en plass.

Hilsen

Jammen meg mange kjente med 1.klassinger her nå :-) Min eldste skal også begynne på skolen på mandag. Hun har vært høyt oppe i en uke nå:-) Startet på SFO for 1 uke siden og det har bare gått over all forventning. Hun kjente ingen i klassen men ble fort kjent med de andre og noen har vært og ringt på døren allerede.

Men det er jo helt klart en spennende tid for henne og for oss foreldre. Lykke til med første skoledag alle sammen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...