Gå til innhold

da er klærne til 1 klasse innkjøpt...

Anbefalte innlegg

Gjest alt er på plass

da var vi på senteret i dag og fikk kjøpt inn tøy til vår datter som begynner i 1 klasse.

som mamma så hadde jeg virkelig tenkt og kle henne skikkelig til første skoledag og vi gikk på kapp ahl og jeg fant den ene fine olabuksa og genserne etter den andre til henne.

men jenta gikk rett bort til ett bord hvor det lå en enkel grå/svart fleece lignende bukse og en hvit genser og det skulle hun ha og ferdig med det.kun 300 kr.

det er jo ikke sikkert hun er så enkel i klesveien hele tiden da.

men nå kan 1 skoledag komme.

Fortsetter under...

Hehe, bestemt frøken. Husets førsteklassing ga beskjed om at hun skulle ha på seg det samme som hun hadde på seg idag, så da får vi se om det er rent ikveld eller det må vaskes. En rosa, ny topp og en kul olabukse med blomster nedover bena. Jeg trodde egentlig hun skulle ha kjole, men hun er fast bestemt på dette antrekket.

Så da, så.

Snuppa her skal ha en nyinnkjøpt (for anledningen) rosa cord-fløyelskjole, sånn spencerkjole, jeg liker dem så godt. Ikke selskapskjole, men hverdagskjole. Hvit genser eller t-skjorte under avhengig av været. Knestrømper og de hvite skoene hun fikk til 17. mai. Er det kaldt får hun på seg den rosa hettejakke hun fikk i bursdagsgave nettopp. :o)

3. klassingen har fått ny spiderman-t-skjorte og var meget fornøyd med den. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...