Gjest Nyutdannet lærer med jobb.. Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Hei. Jeg lurte på om det er noen lærerer her på LOL. Jeg er nyutdannet og har fått jobb, så jeg lurte på om det er noen her som vil dele erfaringer og slikt med meg... 0 Siter
puttelull Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Jeg er lærer, så svaret er JA! Men erfaringer, tja, hva lurer du på, da? Hvilke fag skal du ha, hvilke klassetrinn, hvor mange lærere pr. time osv. blir enklere å svare, ihvertfall...;-) Jeg skjønner godt at du har en del spørsmål, så fyr løs! 0 Siter
grot Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Ja jeg tror vi er opptil flere her så det er bare å fyre løs det vet du:-) Gled deg til å starte i en fantastisk og givende jobb med massevis av utfordringer! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 19. august 2006 Skrevet 19. august 2006 Gratulerer med jobb!!! Jeg er ikke lærer, men det er flere av dem her. Regner med du får gode svar på spørsmålene dine. 0 Siter
org Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Gratulerer med jobb! Fast stilling?! Jeg er 4. årsstudent. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.