Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har et blått vognskinn fra Nøstebarn. Sånn med hull for å trekke selene gjennom, "kortklipt", forøvrig det mest geniale kjøp jeg noen gang har gjort til min snart to år gamle sønn...

Nå har det kommet litt tiss på det.

Noen som vet hvordan det skal behandles ift rengjøring??

Jeg mååå bare ikke ødelegge det..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/242401-vognskinn-fra-n%C3%B8stebarn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mye tiss??? Da må det nok sendes til rens. IKKE finn på å vaske det. Det gjorde jeg med en skinnpose. Dyppet den egentlig bare i lunget vann, men den ble helt ødelagt. Den ble stiv og rar. Jeg ville nok bare luftet den godt, og kanskje prøvd å "børste" det av med en klesbørste når den er tørr.... Ikke sikkert det gjør susen, men jeg hadde iallefall prøvd det først. Det koster nok ganske mange hundrelapper å få det renset.

Jeg har iallefall vasket soveskinnene fra Nøstebarn på ullprogram i maskina uten å ødelegge dem. På kaldt.

Hvis skinnet er ubehandla ull med lanolin i behold, så skal det visst ikke gjøre noe med tiss på det, for det blir visstnok forvandlet til såpe på magisk vis...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...