Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tuppelura var med meg på jobb på torsdag pga planleggingsdag på skole/SFO..

Hun spurte så pent om å få en sjokolade, hvorpå jeg svarte at - det kan du jenta mi, men da må du fortsette å være like rolig og fin som du har vært til nå. (hun blir temmelig HØY på sukker....)

Tuppelura ler litt, og sier: "jammen mamma da, fin er jeg jo alltid da..."

Det har du jo helt rett i sier jeg da, for det er hun selvfølgelig:o)

En kommentar til...

Tuppelura begynner i 2. klasse til mandag, og i dag var jeg ute og kjøpte nye tøffe skoleklær som hun skal få ha på seg 1. skoledag..

Hun ble kjempeglad, og måtte selvfølgelig prøve klærne..

Da hun hadde fått dem på seg, ler hun, og er tydelig fornøyd med det hun ser, og sier.." jeg ser jo akkurat sånn ut som de viser på TV med klær jeg.."

Det er i allefall ikke noe galt med selvbilde her i gården:o)

Ha en fortsatt strålende helg alle sammen, og gratulerer til alle som har kommet ett skritt lenger i prosessen:o)

Hilsen en stolt og lykkelig to-barns mor.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/242447-fra-barnemunn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...