stromme Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Har de parkdressene avtagbart for i ??? 0 Siter
stromme Skrevet 20. august 2006 Forfatter Skrevet 20. august 2006 Ja Har du årets utgave? Er du fornøyd? 0 Siter
Basf Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Har du årets utgave? Er du fornøyd? Nei,beklager at jeg ikke tenkte på det før jeg svarte....: fjorårets.... Ser jo at det ikke står at dette "tykk fleece"-foret ikke er avtagbart, men den ser VELDIG ut som den vi kjøpte:-/ Har vært ganske fornøyd med den pakka. Kunne ikke bruke lua(den var passe til en baby- jeg bestilte str.98, og "den var dessverre bare sånn"), heller ikke refleksvesten slik den var (måtte evt.sprettes opp i hodeåpningen) Men sparte allikevel masse på pakka, for jeg kjøpte den ikke pga.lue eller vest. Det som kan nevnes er at dressen blir veldig stiv i mange kuldegrader. Har ikke bestemt meg for om jeg går for den pakka i år igjen....bør kanskje ta frem og prøve vinterklær fra 'ifjor'...??? *grøss* 0 Siter
Gjest efoll Skrevet 20. august 2006 Skrevet 20. august 2006 Kjøpte denne pakken til min sønn (str.110) i fjor; og var IKKE fornøyd. Størrelsene var utrolig merkelige, alle de forskjellige plaggene ville ha passet på barn mellom 6 mnd og 7 år (!). Lua og refleksvesten var helt mini, mens fleecedressen passet på storesøster på 6,5 år.... Men, altså, det er min erfaring. Over til det du spør om: ja, foret var til å ta av. Men det var i fjor, det er mulig pakken er forbedret. Jeg håper det! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.