Gjest ggb Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Noen som vet hva som bør gjøres med fødselsmerker? Sønnen på 1 år har et fødselsmerke - en geleaktig klump ved det ene brystet. Får så forskjellige svar fra lege/helsesøster om hva som bør gjøres.Helsesøster sier den bør taes bort - legen sier vi kan vene til barnet er 6-7 år.Nå i det siste har det kommet små skorper på den som detter av. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Det er kanskje en sånn rødaktig klump, bringebærødem, tror jeg det kalles? Kjenner ei jente som hadde noe lignende i panna, hun ble operert da hun var ca 1,5 år tror jeg? 0 Siter
Basf Skrevet 21. august 2006 Skrevet 21. august 2006 Det er kanskje en sånn rødaktig klump, bringebærødem, tror jeg det kalles? Kjenner ei jente som hadde noe lignende i panna, hun ble operert da hun var ca 1,5 år tror jeg? "Vårt" bringebærødem skulle bare forsvinne av seg selv. Nå er han 3 år, og det er såvidt synlig. Helt ufarlig, sa de, men de visste ikke hva det kom av..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.