Gå til innhold

Anbefalte innlegg

mil1365380270

Sluttet for 3 mnd. siden. Men jeg røkte ikke så mye som deg, hadde kuttet ned til ca. 10 om dagen. Hadde også et opphold på noen år, 6 år tilbake, så vet hvor lett det er å begynne igjen. Til tross for hvor destruktivt det er! Sier litt om hvor avhengig man blir av røyk - skremmende!

Hender jeg får lyst på enda, men ikke nok til at jeg kunne tenkt meg å trekke inn. Dette er i situasjoner hvor jeg før røkte mye, ved stress f.eks. Etter mat og andre røyke-situasjoner går lett. Også å se andre røyke. Faktisk har røyk blitt litt ekkelt!!! ;-)

Hver gang jeg følte suget, tok jeg et ordentlig magadrag frisk luft. Høres fryktelig banalt ut, men faktisk virker det. Ikke sånn at du blir kurert, men det stopper lysten der og da.

Og gratulerer som ikke-røyker! Husk - du har tatt det vanskeligste steget allerede. Fy søren så tøft det er å ta valget å nekte seg selv røyk! ;-)

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...