Gå til innhold

Fargeleggingsmaler for barn.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest hos oss

Takk for tipset!

Du, jeg bare lurer.. Hvordan går det an å være anti Disney? Jeg skjønner det faktisk ikke

Mvh

Disneys egne figurer er flotte.

Men de har "disneyfisert" mange andre eventyr og figurer, og fjernet mye av sjarmen ved disse. Alt har blitt veldig likt, og barn kjenner ikke lenger originalene, som kanskje var mer komplekse og ikke så "flate" som Disneyversjonen.

Takk for tipset!

Du, jeg bare lurer.. Hvordan går det an å være anti Disney? Jeg skjønner det faktisk ikke

Mvh

Jeg vet ikke engang hvor jeg skal begynne, men Lillemus og hos oss har noen av poengene. I tillegg er de eksremt opptatt av profit ved salg av andre varer myntet på barn, drikkeflasker, barnetøy, mat etc. Hvordan de utnytter mennesker i fattige land til å jobbe for slikk og ingenting er heller ikke spesielt tiltalende. Jeg kunne fortsatt med mange og lange argumenter, men dette sier iallefall noe om hvorfor jeg er anti Disney.

Må ta med et morsomt (om enn noe irrelevant) qoute av Kim Gordon i Sonoc Youth:

«I was arrested once in Disneyland. I was 15, kind of a hippie. I was with this boy and we were smoking pot in a cave on Tom Sawyer's Island. I spent the night in juvenile hall. Since then I've been very anti Disney.»

Kim Gordon, Sonic Youth

:)

Gjest abrahamsen

Jeg vet ikke engang hvor jeg skal begynne, men Lillemus og hos oss har noen av poengene. I tillegg er de eksremt opptatt av profit ved salg av andre varer myntet på barn, drikkeflasker, barnetøy, mat etc. Hvordan de utnytter mennesker i fattige land til å jobbe for slikk og ingenting er heller ikke spesielt tiltalende. Jeg kunne fortsatt med mange og lange argumenter, men dette sier iallefall noe om hvorfor jeg er anti Disney.

Må ta med et morsomt (om enn noe irrelevant) qoute av Kim Gordon i Sonoc Youth:

«I was arrested once in Disneyland. I was 15, kind of a hippie. I was with this boy and we were smoking pot in a cave on Tom Sawyer's Island. I spent the night in juvenile hall. Since then I've been very anti Disney.»

Kim Gordon, Sonic Youth

:)

Ok, det er visst mye jeg ikke har fått med meg..

Det kommerielle finner vi jo i alt, men alt dette andre visste jeg fint lite om.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...