Gå til innhold

Hvordan klarer dere å la andre passe barna over natten?

Anbefalte innlegg

Det er greit å synes at det er ubehagelig!

Har tre barn og holdt på å få anfall første gang vi var borte fra den største.Vi er jo redde for det beste vi eier selvfølgelig- fortsatt synes jeg det er litt ubehagelig med det samme men etter en stund slapper jeg av.

En gang vi var borte fikk min eldste datter til og med en allergisk reaksjon som barnevaktene håndterte utrolig flott! De tok henne med til legevakten og fikk orden på det hele. Snakket med dem på telefon og skulle selvfølgelig ønsket jeg var der men det var ikke mulig.

Det som er så godt er når man ses igjen! dessuten tror jeg man har godt av å være litt fra hverandre også!

Men ikke gjør det hvis det bare er ekkelt! Vent heller til du føler at det er bedre!

Lykke til!

Fortsetter under...

Vi klarer det heller ikke!

har akkurat takket nei til en helg med fest om moro pga tre barn i alderen 1, 3 og 5 år.Eldstemann skulle vi klart å reise fra nå, hun kunne vært hos en venninne, og vi kjenner familien godt. 3-åringe er vi mer usikker på, men også han kunne vi klart å reise fra nå.

1-åringen er problemet, egentlig. Det er vanskelig å be de vi egentlig har lyst til at skal passe ham, for alle har småbarn selv. Familie holder til langt vekke.

Å få noen til å ta alle 3 er umulig.

Å betale en barnevakt som bor her hjemme er den mest nærliggende løsningen for de to yngste, men vi klarer det altså ikke.

*kanskje til neste år*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...