Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min går i 1. klasse, og de har en fast turdag i uka. Vurderer å kjøpe jakke og bukse som er regntett, men samtidig pustende så det ikke blir så klamt som det lett blir i vanlige regnklær. Jeg tenker altså på gore-tex el.l. men det skal jo helst ikke koste mange tusen heller. Er også på jakt etter gode tursko, altså noe som er litt kraftigere enn joggesko, helst med borrelås og som tåler fuktig terreng.

Gjest Helly Hansen
Skrevet

Helly Hansen har fine bukser (og jakker), jakkene til Polarn og Pyret er også fine.

Skrevet

Helly Hansen har fine bukser (og jakker), jakkene til Polarn og Pyret er også fine.

Vet du sånn ca hvor mye de to merkene koster?

Gjest grønn tulipan
Skrevet

Jeg har Skogstad jakke til mine barn, og er kjempefornøyd. Den er vanntett og pustende. Har en tynn regn overtrekksbukse liggende i sekken.

Til sko har vi kun vanlige joggesko.

Skrevet

Liker godt skogstad sine jakker og bukse. Junior har allværsjakke med avtagbar fleecejakke inni.

Har også sett på fjellsko til ham, da fra viking og adidas. Har ikke sett med borrelås da. De ligger på ca 4-500 kr, og er både lave og høye utgaver.

Skrevet

Jeg har Skogstad jakke til mine barn, og er kjempefornøyd. Den er vanntett og pustende. Har en tynn regn overtrekksbukse liggende i sekken.

Til sko har vi kun vanlige joggesko.

Hvor selger de skogstadjakker, finnes det bukser, og hva koster disse klærne?

Skrevet

Snuppa har en HellyTec jakke. Den er fantastisk. Kostet 600,- men jeg tror den modellen stoppet på str. 116.

Jeg har også en (i en annen modell). Den fungerer strålende selv i tungt regn.

Bukse har ho ikke. Bør kanskje se etter det også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...