Gå til innhold

Lykke til videre på reisen til India

Anbefalte innlegg

Da jeg hørte på frokost tv (tv2 )at en norsk famile var på flyet til India , for så å returnere til Amsterdam,ble jeg litt urolig.

Familien skulle jo til India for å hente sitt adoptivbarn.At det er slike opplevelser , at noen kanskje ville gjøre noe som kunne skadet dem, gir meg frysninger å skjelvinger.Så til denne familien , Håper og ønsker at dere fikk kommet vel avgårde å at reisen ble noe mindere skremmende..Lykke til !

Fortsetter under...

Gjest campestre

Henger meg på denne !

Vet ærlig talt ikke hva jeg selv hadde gjort i denne situasjonen. 11.september 2001 satt jeg selv i Colombia da kaprere fløy inn i bl.a Twin Towers i N.Y , og jeg sa at den eneste veien for meg hjem igjen var å komme meg til Panama, for deretter å finne et skip som skulle denne veien :-)

Men jeg satte meg på flyet igjen, og kom meg like hel hjem, heldigvis, og i bagasjen hadde vi vår største gave noengang !!

Så lykke til på den lange reisen. Tenk på hva som venter i den andre enden .

Fra NTB:.....Den norske familien satt for langt bak i flyet til å se hva som skjedde med mennene som ble pågrepet etter landingen på Schiphol. Torsdag morgen var familien Eiternes igjen om bord i Northwest Airlines-flyet med kurs for Mumbai i India, der det skulle lande om ettermiddagen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...