Gå til innhold

litt søtt men óg litt...

Anbefalte innlegg

Gjest noen idéer?

...rart. Har en 3-åring som var i hagen til en venninne av meg i går. Hun tok et par plommer fra et tre (hvilket hun fikk lov til), men når hun fikk øye på venninnen min gjemte hun plommene bak ryggen og ville ikke vise henne dem. Som om hun var blitt tatt skikkelig på fersken. Hvorfor gjorde hun dette mon tro? Vi pleier ikke å "ta" ting uten lov rundt omkring :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/243034-litt-s%C3%B8tt-men-%C3%B3g-litt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje hun tidligere har vært og forsynt seg litt i hagen til en nabo eller noe, og fått en oppstramming? Akkurat sånn pleier sønnen min å reagere når han plutselig får lov til noe som han er vant til at han ikke får lov til ellers. Da blir han veldig usikker og oppfører seg som en liten kjeltring som er tatt på fersken:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...