Gå til innhold

Fra gullungen, ad. dotrening!

Anbefalte innlegg

Vi driver, som dere sikkert skjønner av overskriften, men do-trening og bleieavvenning for tiden. Så når lille-tuppa går på do, og det skjer ting der er vi nok noe overdrivende i vår skryt. Det er Bravo og jippi, sammen med litt klapping. Så i går var hun med meg på do, og jeg var jo flink å gjorde det jeg skulle..... og tuppa roper jippi, bjavo mamma, og hun hopper og klapper!

Kanskje på tide å tone ned skytet litt :-))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/243142-fra-gullungen-ad-dotrening/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe.... Ordentlig flink var du! :) neida.. synes det var utrolig søtt jeg da. :) Egentlig veldig bra at hun også lærer å rose dere, for voksne er generelt ikke flinke til å rose andre enn barn. Og alle blir vel glade for litt ros, kanskje ikke for å gå på do men.. ; ) søtt var det!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...