Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Han fikk gavekort til et tatoo- og piercingstudio til 3-årsdagen, antakelig?

Lurer på om sønnen min hadde vært i live om han hadde fått gjøre alt jeg "frarådet ham på det sterkeste" i 2-årsalderen...

Nettopp. ;o)

Sønnen min velger selv å drikke to liter sukkerlake hver morgen og sitte uten sikkerhetsbelte. Jeg har prøvd å gi ham litt bakgrunnsinfo, men han vil ikke helt ta det til seg...

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• nanna

8

• flisa

6

• Lillemus

6

• org

5

Mest aktive i denne tråden

UKJENT,MEN IKKE GLEMT

Er du den samme som "mye å diskutere"? Det er en fordel at du i det minste holder deg til samme nick i én tråd.

er ikke samme.men synes det er så teit at noen ikke kan få mene det de vil uten at det nødvendigvis må bli en stor sak.vi er alle forskjellig, vet du.dessuten er det vel samme hva slags nick en bruker.....?

er ikke samme.men synes det er så teit at noen ikke kan få mene det de vil uten at det nødvendigvis må bli en stor sak.vi er alle forskjellig, vet du.dessuten er det vel samme hva slags nick en bruker.....?

Klart du må få mene det du vil, men da må du tåle at andre reagerer på de fjerne uttalelsene. Du har de samme skrivefeilene som "mye å diskutere" - litt påfallende, syns du ikke?

Hold deg i det minste til samme nick i samme tråd. Det er veldig vanskelig å holde tungen rett i munnen når en diskuterer med en som skrifter identitet i ett sett.

UKJENT,MEN IKKE GLEMT

Klart du må få mene det du vil, men da må du tåle at andre reagerer på de fjerne uttalelsene. Du har de samme skrivefeilene som "mye å diskutere" - litt påfallende, syns du ikke?

Hold deg i det minste til samme nick i samme tråd. Det er veldig vanskelig å holde tungen rett i munnen når en diskuterer med en som skrifter identitet i ett sett.

ja, det vil jeg tro at det er. Særlig når man skal for enhver pris finne ut av hva slags skrivefeil de enkelte har, sammenligne og på død og liv finne ut hvem som er hvem.Skaff deg et liv!

ja, det vil jeg tro at det er. Særlig når man skal for enhver pris finne ut av hva slags skrivefeil de enkelte har, sammenligne og på død og liv finne ut hvem som er hvem.Skaff deg et liv!

Uff, ja. Der tok du meg på kornet. Jeg sitter og sammenlikner skrivefeil og identiteter og legger puslespill. Jeg bruker egentlig veldig mye tid på det. Takk for at du sa fra! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...