Gå til innhold

Snuppa har invitert bare gutter!?

Anbefalte innlegg

I utgangspunktet ville Snuppa invitere 3 gutter og 2 jenter til bursdagen sin (+ broren), men etter en del frem og tilbake blir det hun og 5 gutter! Litt av et jenteselskap gitt... :o)

Jaja, det er 5 herlige gutter så det går nok greit! Og hun er ikke av typen som helst vil leke med dokker heller så jeg krysser fingre for at de holder seg sysselsatt i et par timer...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/243257-snuppa-har-invitert-bare-gutter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis ikke, så begynner de å sloss eller sprute cola i taket. Det gjorde jeg. Stappe servietten i munnen på sidemannen f eks. Eller sugerøret i øret og så blåse brus og bolletygg inn.

*Hehe* Jeg tror ikke denne gjengen vil oppføre seg sånn, men man vet jo aldri...

*Hehe* Jeg tror ikke denne gjengen vil oppføre seg sånn, men man vet jo aldri...

Jeg ble kasta ut to ganger av barneselskap. En gang sendte jeg en frekkas på hue inn i veggen som fikk en diger kul i huet. En annen gang sprutet jeg bl a cola i taket og lærte de andre å gjøre det. Mamman likte heller ikke en rekke store colafotspor på duken midt på bordet (jeg hadde hentet en gummistøvel i gangen og dyppet i cola), eller at skilpadda deres gikk omkring med et tent stearinlys på ryggen.

Jeg ble kasta ut to ganger av barneselskap. En gang sendte jeg en frekkas på hue inn i veggen som fikk en diger kul i huet. En annen gang sprutet jeg bl a cola i taket og lærte de andre å gjøre det. Mamman likte heller ikke en rekke store colafotspor på duken midt på bordet (jeg hadde hentet en gummistøvel i gangen og dyppet i cola), eller at skilpadda deres gikk omkring med et tent stearinlys på ryggen.

*Svett* Det der er jeg i alle fall overbevist om at disse guttene ikke kommer til å gjøre! :o)

*Svett* Det der er jeg i alle fall overbevist om at disse guttene ikke kommer til å gjøre! :o)

Vi kan le nå.

Skilpaddda med stearinlys på fikk fram ganske mye av det hvite i øya på mora der den labbet i vei retning juletreet.

Historien tror jeg ikke gjorde meg mer populær blant voksne i området.

Annonse

Vi kan le nå.

Skilpaddda med stearinlys på fikk fram ganske mye av det hvite i øya på mora der den labbet i vei retning juletreet.

Historien tror jeg ikke gjorde meg mer populær blant voksne i området.

Keinstein, da!

Du har jo vært litt av en pøbel, du! ;o)

Keinstein, da!

Du har jo vært litt av en pøbel, du! ;o)

Gatas skrekk. Jeg og to andre. Men vi drev ikke hærverk, stjal eller noe alvorlig. Ikke en gang epleslang fristet.

Det verste vi gjorde var nok å skyte med luftgevær på ting andre ikke skyter på. På hverandre. Sprettert og kinaputter overalt. Skyte kinaputter med sprettert! Ned i pipa og ut i peisen. Husmora fikk nesten hjerteslag og sot overalt. Serien med Emil kan jeg godt identifisere meg med.

Gatas skrekk. Jeg og to andre. Men vi drev ikke hærverk, stjal eller noe alvorlig. Ikke en gang epleslang fristet.

Det verste vi gjorde var nok å skyte med luftgevær på ting andre ikke skyter på. På hverandre. Sprettert og kinaputter overalt. Skyte kinaputter med sprettert! Ned i pipa og ut i peisen. Husmora fikk nesten hjerteslag og sot overalt. Serien med Emil kan jeg godt identifisere meg med.

LOL

(Selv om Emil vel gjorde det meste i beste mening ...)

Annonse

Det må jeg si var en artig variant, ja.

Men morsomt får de det helt sikkert! Lykke til!

Men hva skal jeg pynte med, liksom!? Synes ikke jeg kan kjøre fullt prinsesseopplegg når det kommer 5 gutter og bare ei jente? Endte opp med rosa riktignok, men noen bamser og søte greier på, ikke prinsesser da. Og sjørøvermotiv på godteposene... :o)

LOL

Jeg ler så jeg nesten tisser på meg! :o)

LOL

Jeg ler så jeg nesten tisser på meg! :o)

Vi hadde funnet et titalls kakkerlakker på kaia, 4-5 cm svære.

De tok vi med hjem og malte, så laget vi kakkerlakkløp på naboens terrasse.

Nabogubben kom ut for å lese avisen. Han gjorde store øyne da en svær rosa kakkerlakk med grønne striper løp som en gal over terrassen, tett fulgt av en blå med gule prikker, en hvit med røde striper og noen røde med hvitt kors som skulle være redningsteamet. Nesten hele kortesjen forsvant ned i avløpsrøret, bort renna og over skoa til husfrua som hengte opp tøy og banket tepper.

Et skingrende hyl varslet fare før frua gikk løs på løpskortesjen og publikum med teppebankeren.

Nabogubben ropte på finnmarking "heeeelvetes kanina - de guttongan blir min skarve død! Kor er riiiiset? Nå skal det bli juling!"

Krise. Nesten som på Katthult?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...