Gyda Skrevet 26. august 2006 Skrevet 26. august 2006 Men hva skal jeg pynte med, liksom!? Synes ikke jeg kan kjøre fullt prinsesseopplegg når det kommer 5 gutter og bare ei jente? Endte opp med rosa riktignok, men noen bamser og søte greier på, ikke prinsesser da. Og sjørøvermotiv på godteposene... ) Høres helt perfekt ut. Og ballonger er jo unisex ... ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. august 2006 Forfatter Skrevet 26. august 2006 Høres helt perfekt ut. Og ballonger er jo unisex ... ;-) Ballonger har jeg kjøpt inn hauger av og jeg har pumpe! ) 0 Siter
Gyda Skrevet 26. august 2006 Skrevet 26. august 2006 Jeg skulle skremme vekk duene, så de ikke dreit ned hele taket vårt. Hehe. Det forklarer jo alt. ;-) 0 Siter
Gyda Skrevet 26. august 2006 Skrevet 26. august 2006 Ballonger har jeg kjøpt inn hauger av og jeg har pumpe! ) Alles klar! Du ternger ikke anstrenge deg mer da, tror jeg. 0 Siter
keinstein Skrevet 26. august 2006 Skrevet 26. august 2006 Hehe. Det forklarer jo alt. ;-) Jeg var den eneste som ikke brakk armen eller beinet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.