Gjest sinna hormonbombe! Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Jeg er gravid, er ennå sjuk av forkjølelse, har store problemer med å få sove om kvelden pga halsbrann, prøvde å legge meg tidlig i går men til ingen nytte.. JEG blir faktisk VEKT av sambo i dag tidlig for å ta storesøster fordi HAN var trøtt fordi HAN valgte å sitte oppe i går og se på tv og fordi han har en fiks ide om at på lørdager så MÅ man legge seg etter klokka 02. FY F...!!!! 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Ikke så veldig hensynsfull der, nei, men kanskje du får legge deg litt nedpå når han står opp. 0 Siter
Gjest kunne vært meg og min... Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Håpløst! Klarer ikke helt å se for meg at han er typen som "tilbyr" deg en lur senere heller.... Håper du har tatt opp dette med han i løpet av dagen. Lykke til videre i svangerskapet!! 0 Siter
Gjest sinna hormonbombe! Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Håpløst! Klarer ikke helt å se for meg at han er typen som "tilbyr" deg en lur senere heller.... Håper du har tatt opp dette med han i løpet av dagen. Lykke til videre i svangerskapet!! Joda, har fått sovet masse i dag jeg. Også var han blid da jeg møtte han sur som en potte i dag og fikk meg i bedre humør heldigvis. Han er egentlig snill og grei nemlig, jeg syntes bare det var blodig urettferdig i dag tidlig. Nå er alt bedre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.