Lillemus Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 To timer må jeg da klare, tenkte jeg - hvor mye leven og styr klarer 6 unger å lage? Jeg holdt i 50 minutter så sendte jeg dem ut... ) Har en super barnehage rett utenfor blokka så jeg ser ned på dem fra verandaen min og de koser seg som bare det. *Hehe* Når det nærmer seg henting går jeg ut med godteposene og prøver å roe dem ned litt tenker jeg. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 De blir av en eller annen grunn utrolig gira når det er bursdag. Håper det er fint vær i Trøndalag, da ;-) 0 Siter
Nellie Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Grøss, til tirsdag er det min tur, og jeg gruer meg! 13 jenter på 7 år kan lage utrolig mye styr og mas! Men - det er bare TO timer.. 0 Siter
Nellie Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Grøss, til tirsdag er det min tur, og jeg gruer meg! 13 jenter på 7 år kan lage utrolig mye styr og mas! Men - det er bare TO timer.. 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. august 2006 Forfatter Skrevet 27. august 2006 De blir av en eller annen grunn utrolig gira når det er bursdag. Håper det er fint vær i Trøndalag, da ;-) Det var alt for varmt! Lekeplassen ligger i ettermiddagssola og det var rundt 27 grader ute! De var ute i 10 minutter før de kom inn igjen... Jeg trødde dem ned i sofaen, satte på en film og ga dem hver sin is. ) Etterpå fikk de godtepose som de mumset mens de så film til det var på tide å bli hentet. *Hehe* Barnebursdager kan jeg bare ikke... Familieselskaper er bare kos, men barneselskap - niks. 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 hehehe. Hadde guttebursdag i mai.... All ære til guttemammaer som har hjemmebursdager år etter år.... Neste gang blir det lekeland! Banna bein! 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. august 2006 Forfatter Skrevet 27. august 2006 hehehe. Hadde guttebursdag i mai.... All ære til guttemammaer som har hjemmebursdager år etter år.... Neste gang blir det lekeland! Banna bein! Jeg har også nettopp sittet og sverget på at neste år skal _jeg_ forlange at barneselskapet holdes på Lekeland eller noe sånt! ) Ungene vil nemlig ikke! 0 Siter
kaffepiken Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Det er to år siden sist vi hadde hjemmebursdag og jeg blir fortsatt svett i øra bare jeg tenker på det! Derfor har jeg latt poden få bowlingbursdag i år, veldig passelig opplegg syns jeg! Derimot angret jeg på at vi lot 6-åringen ha barnebursdag på lekeland. Da måtte jeg holde styr på en flokk løpske 5-6-åringer som klatret rundt overalt som små apekatter, rett som det var begynte noen å gråte høyt oppe i en eller annen klatreinnretning, et annet barn forsvant stadig for meg for å sette seg i en krok for å gråte etter mamma og pappa.. Det var utrolig stressende og vanskelig å holde oversikt over en flokk såpass små barn på et sånt sted. Det passer nok bedre for litt større barn! 0 Siter
Gjest GA Skrevet 27. august 2006 Skrevet 27. august 2006 Jeg har også nettopp sittet og sverget på at neste år skal _jeg_ forlange at barneselskapet holdes på Lekeland eller noe sånt! ) Ungene vil nemlig ikke! Vi hadde guttungens 7-årsdag i gymsalen på skolen. Skolekjøkkenet er i samme fløy, så vi kokte pølser og serverte kaker der før de leika i gymsalen. Også hadde vi skattejakt i skolegården. Gymsalen kunne vi låne gratis, bare vi ryddet opp etter oss. Funka kjempeflott det! 0 Siter
Gjest grønn tulipan Skrevet 28. august 2006 Skrevet 28. august 2006 Du må få henne til å innvitere bare jenter, da blir det adskillig roligere ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. august 2006 Forfatter Skrevet 28. august 2006 Du må få henne til å innvitere bare jenter, da blir det adskillig roligere ;-) Hun har gått sammen med to av disse guttene siden hun begynte på småbarnsavdeling for 6 år siden skjønner du. ) De ber hverandre på bursdag hvert eneste år, alle tre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.