Gå til innhold

Ford Galaxy / VW Sharan

Anbefalte innlegg

Vi snuser litt på en av disse, men ikke spes. ny modell da det blir en del skittent regntøy, boller og kjeks som dras inn og ut :o)

Tenkte på ca 1996-2000 mod.

Men når jeg kikker rundt på annonser og ser på bilder står det ingeting om det er 3-punktsbelte eller magebelte i midt-setet på den rada med 3 seter.

Noen som vet på disse årsmodellene?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/243374-ford-galaxy-vw-sharan/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har sharan, og vår har magebelte i midten.

Til vanlig har vi tatt ut midtsetet, og bruker det ene bak i stedet. Alle disse tre setene har integrert barnesete.

Når vi en sjelden gang bruker alle setene setter vi en voksen i setet med magebelte.

Super bil med plass til mye.

Vi har en Seat Alhambra, men det er 2002-modell (akkurat samme bil som Galaxy og Sharan). Den har trepunktssele i midten, den går fra taket og ned liksom... Men når det kom i disse modellene, det er jeg ikke sikker på.

Er det plass til ei sammenlagt sports-trille (Teutonia mistral) bak når de to bakerste setene er i?

Vi har sharan, og vår har magebelte i midten.

Til vanlig har vi tatt ut midtsetet, og bruker det ene bak i stedet. Alle disse tre setene har integrert barnesete.

Når vi en sjelden gang bruker alle setene setter vi en voksen i setet med magebelte.

Super bil med plass til mye.

Er det plass for ei sportstrille (teutonia mistral) baki når den bakerste rekka med stoler er i?

Hvis ikke, hvor gjør dere av vogn/varer når dere har i de bakerste setene?

Annonse

Er det plass til ei sammenlagt sports-trille (Teutonia mistral) bak når de to bakerste setene er i?

Det vet jeg ikke.... Men vi har plass til vår trille, en Carena Easy (sammenslått, så klart...)

Jeg MÅ bare nevne prisforskjell til ettertanke...Vi har hatt Volkswagen i flere år, før vi valgte å kjøpe Seat da vi fant ut at det var nøyaktig samme bilen. Vi måtte bytte ut en baklykt. Hos Seat kostet lykta 430 kroner inkl moms. Hos VW kostet lykta over 700 kroner UTEN moms. Lykta er nøyaktig den samme, det står både Seat, VW og Ford med sine respektive varenummer på den. Snakk om å betale for merket, sier jeg bare!

Er det plass for ei sportstrille (teutonia mistral) baki når den bakerste rekka med stoler er i?

Hvis ikke, hvor gjør dere av vogn/varer når dere har i de bakerste setene?

Vi har tre barn og bruker de to på sidene i midten og det ene bak. Da er det god plass til vogn og alt annet du måtte ønske å ha med.

Vi har også vært på biltur med full bil (alle 7 setene, 3 barn og 4 voksne). Da la vi trilla bak de bakerste setene.

Dette var en simo-trille.

Det er god plass til bagasje bak setene, og veldig god plass når et sete mangler. Med små barn kan du også legge en del bagasje i gulvet, og behovet for trille forsvinner ganske raskt.

Vi har forresten også takboks, men bruker den ikke ofte nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...