Gjest GA Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 "Jeg får ikke sove." "Så gå å legg deg og ligg våken!" svarer monstermamma tvert. Jeg lar de iblant sovne i vår seng, _før_ vi legger oss når jeg ser det holder på å bli en av de kveldene... Så kan vi flytte dem over før vi trenger sengen selv. Og så er det vel noe med at når ungen til slutt ender opp i senga nytter det jo og mase. Hadde man overskudd til å holde ungen ute av den senga ville det etter hvert, 1-52 uker, skli inn. mvh Hun får lov til å sovne i min seng (og så bærer vi henne vekk når vi legger oss), men akkurat denne kvelden ville hun ikke ligge i _noen_ seng, hun ville bare stå og si "Jeg får ikke sove". vi ville se noe på tv, og gadd ikke gå fysisk til verks akkurat da. Så da prøvde vi kværne-metoden til denne tv-psykologen. Kvelden før heiv jeg henne i min seng under hyl og skrik, så dette var et forsøk på å endre taktikk - som ikke lyktes ;-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/243433-i-de-beste-familier-lurt-triks/page/2/#findComment-1892395 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.