Gå til innhold

Når er får-i-kål-sesongen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hvis den brukes så! Bruker den nesten aldri, for den er litt liten. Men brukes den til å steke pannekaker i. Pannekaker må stekes i jernpanne!

Vet du hva.. Jeg ble så sulten av alt det her fårikålpratet at jeg måtte lage mat.. Det jeg fant i fryseren var svinekoteletter. De delte jeg i biter og brunet med løk og mais. Så laget jeg jasminris og bearnaise.. Er mett og god nå ;) Gubben også, hehe..

Videoannonse
Annonse
  • Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

12

• citygirl

7

• Mistera

6

• Dorthe

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det var en ide for de som liker pepper. Jeg tror du bare kan kverne pepperet oppi fårikålen så mye du orker, men jeg etterlyser medhold.

Min mor har en elektrisk bordpepperkvern med diverse helpepper i. Den er så kjekk at selv unga pøser på med pepper :)

Gjest trultemor26
Skrevet

Vet du hva.. Jeg ble så sulten av alt det her fårikålpratet at jeg måtte lage mat.. Det jeg fant i fryseren var svinekoteletter. De delte jeg i biter og brunet med løk og mais. Så laget jeg jasminris og bearnaise.. Er mett og god nå ;) Gubben også, hehe..

Det hørtes kjempegodt ut!

Skrevet

Min mor har en elektrisk bordpepperkvern med diverse helpepper i. Den er så kjekk at selv unga pøser på med pepper :)

Pepper inneholder ikke noe skadelig så vidt vi vet.

Men salt er ikke bra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...