Lillemus Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Snuppa sov i hele natt, jeg måtte faktisk vekke henne i morrest! Trygt og godt. ) Hun spurte om jeg ikke kunne si til lærerne at de skulle ha utetid med en gang og hun ville ha bare SFO-tid i dag, ikke skole! Antagelig fordi hun hadde med seg en liten eske med noen Pokemon-kort i. ) Godt mulig de voksne på SFO vil reagere på det, men såvidt jeg vet har vi ikke fått beskjed om noe ang. det å ha med ting. Så da så... *Plystrer litt uskyldig* Hun var i alle fall blid og fornøyd da jeg gikk fra skolen i morrest. ) 0 Siter
pjusken Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Så bra da! Dette var godt å høre. Pokemon kortene går sikkert bra. Spesielt siden de vet at snuppa har slitt litt. På vår SFO er noen leker/kort helt ok, men gameboy er kun fredager. Og pistoler, sverd o.l. helt bannlyst! (gudsjelov) 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. august 2006 Forfatter Skrevet 29. august 2006 Så bra da! Dette var godt å høre. Pokemon kortene går sikkert bra. Spesielt siden de vet at snuppa har slitt litt. På vår SFO er noen leker/kort helt ok, men gameboy er kun fredager. Og pistoler, sverd o.l. helt bannlyst! (gudsjelov) Hun nevnte i går at det skulle innføres ha-med-dag på SFO, men ettersom jeg ikke har hørt noe "offisielt" om det så lot jeg henne ta dem med i dag. Så får jeg heller få beskjed fra SFO om det ikke er greit. 0 Siter
KaVa Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Så bra!!! Kanskje hun er over kneika, nå :-) 0 Siter
Gjest GA Skrevet 29. august 2006 Skrevet 29. august 2006 Så flott! Da er dere sikkert over det værste. På vår SFo er det greit å ha med kort og små figurer hvis ungene passer på det selv. Det sto i et info-skriv at de kom til å innføre restriksjoner hvis det førte til uvennskap og bråk, men det har gått bra hittil. Av og til er Pôkemon-kort kjekt å ha for å ha noe å snakke med potensielle nye venner om ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.