amber sun Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1157193615' post='3270062] Det skal en del til for å sjokkere meg. Mulig du forveksler meg med noen andre Og jeg tror du har fortrengt det, hehe. Men som Ulvinnen sier, hare ble enda mer sjokkert. ;-) 0 Siter
pistolèro Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Jeg tror Angelica har fortrengt det. ;-P Forøvrig har du rett i at hare ble hakket mer sjokkert. :-) Hvor mye er et "hakk"? 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 Jeg tror Angelica har fortrengt det. ;-P Forøvrig har du rett i at hare ble hakket mer sjokkert. :-) Tror nok vi bare oppfattet situasjonen litt forskjellig 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 3. september 2006 Skrevet 3. september 2006 aha, du har fått deg et liv? Ja. Utrolig nok. 0 Siter
mrxx Skrevet 4. september 2006 Skrevet 4. september 2006 Ja. :-) Det er bra noen av oss vet vårt eget beste og har vett til å sette pris på en som er erfaren og vet hva han gjør, hehe. ;-) Du er en klok kvinne Amber:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.