Gå til innhold

Squishy og søvn (gladmelding)

Anbefalte innlegg

Som mange vet sliter vi litt med søvnen til 1 år gamle Squishy. Han skal ikke sovne på egenhånd, han skal ha melk om natten, han våkner for tidlig på morgenen (for tidlig for han, altså, han er utrolig dårlig humør).

Men nå har en ting løst seg og det er at han sovner på egenhånd. Jeg kan bare legge han i senga, gi ha smokken og gå. Lar døra stå åpen slik at han hører meg, så sovner han innen et minutt eller så. Mye raskere enn om vi sitter hos han. Riktignok forlanger han fremdeles full oppvartning fra pappaen om han legger, men det får bli hans problem ;)

Det interessante er at dette er noe Squishy har vist selv at han vil. Han begynte å sutre om jeg ble igjen i rommet etter å ha lagt han og sluttet så snart jeg gikk ut døra. Tidligere ble han helt hysterisk om jeg gikk fra han før han var i dyyyp søvn. Det er deilig at denne utviklingen har kommet av seg selv, uten at jeg måtte bruke Ferbers metode eller andre "kurer".

Dette kommer sikkert til å gå fram og tilbake en stund, men jeg ser i alle fall nå at det vil komme når han er klar for det selv :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/243590-squishy-og-s%C3%B8vn-gladmelding/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...