Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Min 3 år gamle minstegutt har ikke klart å stå på bena siden søndag kveld. Han har feber og vondt i leddene.

Var til lege i går, tok masse blodprøver, fikk ny time på torsdag men han er like ille i dag så vi skal inn igjen i kveld kl. 1900.

Han har tidligere hatt vondt når han tisser, feber og vøært irritabel.

jeg lurer på om noen av dere har noe å "hjelpe" meg med, slik at jeg evnt. kan stillle legen de rette spørsmålene.. Noen som har vært borti lignende og som kan hjelpe meg litt på vei her??

vi har dårlige erfaringer med borreliose for 2 år tilbake da storebroren var 4 år og ble delvis lam i ansiktet etter borelia smitte. han kom seg etter intensiv behandling på sykehuset. Men nå skurrer det i meg om det kan være det samme som har skjedd med minsten... noen som har innspill til meg og gode ideer om hva som kan være galt??

HASTER LITT..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/243655-han-klarer-ikke-%C3%A5-g%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt sent svar, men jeg ville nok absolutt ha bedt dem ha borreliose i tankene når de undersøker og evt. setter i gang tiltak.

Vi blir sendt til sentralsykehuset nå, sitter å venter på at papsen skal få levert de andre ungene... skal ta spinal prøve i kveld.

Annonse

Huff, det hørtes ekkelt ut. Jeg opplevde noe tilsvarende da min datter var 5 år. Hun ble svakere i leddene og hovnet opp. En dag klarte hun ikke gå i det hele tatt og va hovnet i begge kne + div andre ledd.

Hun ble innlagt på sykehuset, de tok masse tester men fant ikke ut noen ting. Fikk allergimedisin og var fin neste dag. Har ikke opplevd noe tilsvarende siden. Håper vi slipper å oppleve det igjen.

Vet dette svaret kom i det seneste laget, men ønsker dere alt vel og håper det ikke var noe alvorlig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...