Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en sønn på 13 måneder som jeg fortsatt ammer morgen og kveld. Dette syntes jeg er så koselig at jeg ikke har lyst til å slutte. Nå har jeg startet å jobbe igjen og min sønn starter i barnehagen neste uke slik at ammingen erstatter noe av den tiden vi mister sammen om dagen. Men jeg og min mann har snakket om når vi skal ha nummer 2. Vi syntes ca. 2 år i mellom er passe, men da må jeg bli gravid snart, og hvor lenge kan jeg da amme eldstemann ?

Noen som har erfaring med dette ?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/2437-amming-under-graviditet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anette Huitfeldt

Kjære Mini. Det er opp til deg og barnet ditt hvor lenge du vil amme eldstemann. Når du blir gravid igjen kan det være at melkeproduksjonen går litt ned og smaken på melken kan forandre seg. Dette skjer vanligvis i løpet av de siste 4 mnd. av graviditeten. Noen barn avvenner seg selv på dette stadiet, men enkelte barn vil nok også gjerne gjenoppta ammingen når det nye barnet er født.Lykke til med ny graviditet.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Anette Huitfeldt

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/2437-amming-under-graviditet/#findComment-8828
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...