thuva1365380402 Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Vår sønn er snart 3,5 år, og vi sluttet med bleier for 2 uker siden. Trodde faktisk ikke at det skulle gå nå, men det gjorde det.Så din sønn er nok helt sikkert ikke klar ennå. Det er veldig forskjellig for tidlig de slutter. Han sa aldri ifra når han brukte bleie at han hadde tisset eller bæsjet. Vi prøvde så med et belønningsskjema hvor han skulle få et kryss/klistremerke hver gang han tisset eller bæsjet på do. Men vi brukte fremdeles bleia. Hvis han hadde tisset/bæsjet på do 10 ganger, 20 ganger og 30 ganger skulle han få en lekegave. Men etter 30 ganger hadde han fremdeles ikke bæsjet på do. Så da kjøpte vi "Kruse" (en båt) som han skulle få den første gangen han bæsjet på do. Det gikk noen dager, og så plutselig roper han at han hadde bæsjet på do. Og det hadde han. Da var noen som var stolte, både han og foreldrene. Og noen dager etter det bestemte vi oss for å slutte med bleier, og det har gått veldig bra. Det har ikke vært veldig mange ganger det har gått gærn't, så jeg synes han er veldig flink. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/243728-35-%C3%A5r-og-fortsatt-bleiegutt/page/2/#findComment-1894314 Del på andre sider Flere delingsvalg…
chanti Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Mine to på snart 4 , har nylig blitt (nesten helt) tørr (noen uhell ) . Den ene bestemte seg for å gå bleiefri i barnehagen før den andre . Gikk uten hjemme med litt blandet resultat. De fikk ett spill (premie for do gange) til min gamecube , spillet om disse herlige bilene som går på kino . Dagen etter erklærte den andre : Store gutter som kjører tøffe biler bruker ikke bleie i barnehage . Og gikk i barnehagen uten . Det går seg til . Ikke alle er tørre som 1-åring . Eget tempo er viktig . Gikk lenge med prøving her for tiden var inne. Sånn er det bare .:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/243728-35-%C3%A5r-og-fortsatt-bleiegutt/page/2/#findComment-1895331 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.