Gå til innhold

Sendt hjem fra sykehuset..

Anbefalte innlegg

Vi ble sendt på sykehus i går kveld med 3 åring som ikke kunne/orket å gå..sånn hadde han hatt det siden mandag morgen.

Nå har vi blitt sendt hjem, men med åpen retur, så hvis det blir forverret kjører vi direkte ned igjen.

De har ikke funnet en sikker diagnose, men borrelia har de utelukket denne gangen iallefall og godt er det.

Alle blodprøver som ble tatt er fine, så de "heller" mest mot et virus som setter seg skikkelig i ledd og muskler. Han er stivbent i dag, men han går i det minste..

Så nå skal han få ta det med ro noen dager, å så ser vi hvordan det utarter seg gjennom helgen.

Takk for alle som brydde seg nok til å svare meg i går kveld..smil til dere for det...(",)...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/243807-sendt-hjem-fra-sykehuset/
Del på andre sider

Fortsetter under...

The joy of twins!

Håper gutten din snart er bedre.

Vi har vært gjennom det samme med vår sønn. Men han fikk etterhvert også oppkast og diarè. Han kunne ikke gå og hadde smerter i knær og hofter. Vi fikk veldig god oppfølging og drar fremdeles på kontroller - og han var syk i april.

Han testet positivt på rota-virus og legene har konkludert med at det var grunnen til smertene. Han var mye bedre etter 2 uker (og i mine øyne helt frisk etter 6 uker). Men legene følger han opp - for sikkerthet skyld.

God bedring og lykke til videre!

Annonse

Håper gutten din snart er bedre.

Vi har vært gjennom det samme med vår sønn. Men han fikk etterhvert også oppkast og diarè. Han kunne ikke gå og hadde smerter i knær og hofter. Vi fikk veldig god oppfølging og drar fremdeles på kontroller - og han var syk i april.

Han testet positivt på rota-virus og legene har konkludert med at det var grunnen til smertene. Han var mye bedre etter 2 uker (og i mine øyne helt frisk etter 6 uker). Men legene følger han opp - for sikkerthet skyld.

God bedring og lykke til videre!

Takk for det. han virker frisk nå allerede, men blir kanskje litt fortere sliten. vanskelig å bedømme helt, så vi ser videre hva som skjer. Skal notere meg rota-virus så jeg kan høre om det hvis dette skulle dukke opp igjen..(",)..

Tusen takk for oppdateringen. JEg har tenkt på dere. Håper de finner ut hva som er feilen, eller at ting bare retter seg og han blir bra - fort!

takk takk..som jeg har svart de andre så virker han mer eller mindre helt ok. Men man vet jo aldri helt sikkert så vi har kontakt med sykehuset.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...