Gå til innhold

Barnebursdag på en lørdag og kun kaker?

Anbefalte innlegg

Vi planlegger treårsdag med nabobarn og barn fra bhg. Er det greit å ha barnebursdag på en lørdag sånn ved 13-14 tida? Bør vi servere "middag" + kaker eller holder det med kaker siden det jo egentlig ikke er middagstid?

Første gang vi skal ha barnebursdag så vi er usikre på hva normen er. :-)

Hva mener dere?

Fortsetter under...

Dag og tid høres helt fint ut, men jeg ville kanskje servert noe mat pga at mange spiser grøt eller annen lett mat tidlig på lørdagen.

Jeg hadde 3 årsdag her for noen måneder siden. Noen av de små greide å spise flere pølser.. Og jeg som trodde det var bortkastet å ha det.

Vi skal også feire 3 års dag på lørdag. Vi skal ha barneselskap (kun kusiner og fettre) og "voksenselskap" samtidig. Her skal det serveres taco (3 åringens favorittmat) og kaker etterpå.

Jeg har kjøpt sånne bittesmå tacotubs og tenkte at ungene selv kunne fylle de med det de ville.

Annonse

Dag og tid høres helt fint ut, men jeg ville kanskje servert noe mat pga at mange spiser grøt eller annen lett mat tidlig på lørdagen.

Jeg hadde 3 årsdag her for noen måneder siden. Noen av de små greide å spise flere pølser.. Og jeg som trodde det var bortkastet å ha det.

Jeg pleier å anbefale at de spiser litt skikkelig mat da vi serverer kun kaker og gele i bursdagen.

Er måte på hva de klarer å dytte i seg på 2 timer.

De skal jo rekke å leke og.

De fleste bursdager ungene mine er i er det kun kaker og gele/is og godteposer, og mine barn spiser allt en god lunsj eller middag før en bursdag uansett.

Og før var det vanlig med 3 timers bursdag, men det ser jeg ikke lenger nå.

Kun 2 timer.

Hadde pølse 1 gang jeg hadde 2 timers bursdag og da orket de ikke kaker og gele etterpå, så vi måtte kaste masse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...