Gå til innhold

Trenger lykkeønskninger i morgen!

Anbefalte innlegg

Gjest Gravid Dol-mamma

Jeg skal på svangerskapskontroll, og har en dårlig magefølelse. Jeg er 16 uker på vei, har jo hatt en del symptomer, men er så redd for at noe skal være galt.. man kan jo innbille seg mye, jeg er redd psyken gjør meg kvalm etc :(

Trenger så sårt noen varme tanker, om dere har noen å avse..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/243842-trenger-lykke%C3%B8nskninger-i-morgen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Her får du en hel bukett med varme tanker. Dette kommer til å gå så fint så!

Det er helt normalt å ikke føle seg særlig gravid en periode. Og så plutselig kommer magen som en ballong, og så blir pusten tyngre og så føler man seg som en hval og plutselig så ligger man på føden og lurer på hvorfor i himlens navn man satte seg i en slik situasjon ;)

Det går nok så fint atte... Tror jeg hadde 10000 dårlig magefølelser da jeg gikk gravid.. :) Tok UL hver 3. uke og sov ikke godt de nettene før ul, for var sikker på at det var noe galt.. men det gikk så fint så!

Det er helt vanlig at man er engstelig.. det blir litt bedre jo lenger uti svangerskapet du kommer. Deilig å kjenne liv hver dag osv.

Ønsker deg masse lykke til, og krysser fingre og tær for at den lille har det bare bra. (Og det har hun/han sikkert og! ; )

Gjest Gravid Dol-mamma

Jaa!! Alt sto bra til :)

*Danse rundt på gulvet*

Jeg føler meg minst 30 kg lettere nå! Legen tok gu, og livmoren hadde perfekt størrelse i forhold til antall uker. Vi skal også få UL i løpet av neste uke trodde hun.

Tusen hjertelig takk til alle som sendte lykkeønskninger :)

Annonse

*Danse rundt på gulvet*

Jeg føler meg minst 30 kg lettere nå! Legen tok gu, og livmoren hadde perfekt størrelse i forhold til antall uker. Vi skal også få UL i løpet av neste uke trodde hun.

Gratulerer!

*Danse rundt på gulvet*

Det var utrolig kjekt å høre :o)

*Danse rundt på gulvet*

Supert!! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...