Gå til innhold

Store muffinsformer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjøper dere store muffinsformer? Jeg skal lage muffine og i oppskriften står det store muffinsformer. Har trålet butikkene her uten å finne. Noen som vet en internettshop eller hvilke andre butikker i byen kan ha det?

Fortsetter under...

Skrevet

Vi har kjøpt på Jernia.

Men det aller, aller beste er muffinsbrett, sånn som de selger på Ikea, for eksempel.

Skrevet

men kan du ikke kjøpe sånne store papirformer.. så slipper du sånn svær form

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg kjøpte sånne på Rimi en gang.

Annonse

Skrevet

Har kjøpt billige på Lidl en gang. De var i silikon, seks på et brett.

Skrevet

Jeg har store muffinsformer i papir fra Meny, og et muffinsbrett for store muffins fra Ikea. Sistnevnte er kjempekjekt.

Skrevet

Jeg har store muffinsformer i papir fra Meny, og et muffinsbrett for store muffins fra Ikea. Sistnevnte er kjempekjekt.

Er det ikke klissete å spise store muffins uten papir? F.eks. muffins med frukt/bær i.

Skrevet

Er det ikke klissete å spise store muffins uten papir? F.eks. muffins med frukt/bær i.

Det har gått bra så langt. Men så lager jeg stort sett sjokolademuffins, da. ;o)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...