Gå til innhold

ang innlegg her på dol..

Anbefalte innlegg

Gjest gammel dol bruker..

Jeg er en `gammel`DOL bruker som er innom å ser en gang i blant. Men tro meg det blir sjeldnere og sjeldnere.

Jeg syns det er lite rom for å diskutere her i den senere tid og tonen her er ikke koselig slik den var for noen år tilbake! Trist å se at hver gang det kommer et innlegg som ikke passer alle og hver gang skal dere ha d til å være tulle innlegg etc. Trist å se at det ikke går ann å diskutere forskjellige ting uten at det skal bli stemplet som DUMT! La folk ha sin mening og behandle dem fint selvom dere mener noe annet!!!

Derfor mister forumet mange tilhengere, fodi folk orker ikke være her, for vi vet jo ikke hva som kan diskuteres og ikke.

Beklager, måtte bare få det ut. Husk at andre kommer inn å ser på dette forum, er det slik dere vil bli sett fra andre på utsiden?

Beklager igjen, men her må det bli annerledes for at mange skal ha lyst til delta, utenom å få hode hugget av.

Hvis noen lurer, så er dette ikke et lure innlegg eller for å provosere..min mening og annbefaling!

Lykke til alle sammen,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/243881-ang-innlegg-her-p%C3%A5-dol/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Savner den gode tonen på adopsjon!

Enig jeg er også veldig lei av at mye blir forsuret her inne.

Synes at dol generellt er ok, men det er her på adopsjon at det er mye kvasse og ødeleggende innlegg.

Det er også blitt tildelinger fra kina de siste dagene, men det er ikke mange som forteller om disse gladnyhetene her inne nå. Og det er utrolig trist.

Enig jeg er også veldig lei av at mye blir forsuret her inne.

Synes at dol generellt er ok, men det er her på adopsjon at det er mye kvasse og ødeleggende innlegg.

Det er også blitt tildelinger fra kina de siste dagene, men det er ikke mange som forteller om disse gladnyhetene her inne nå. Og det er utrolig trist.

En stor del av adoptantene herfra har flyttet over til adopsjonssiden til fub.no. Jeg syns egentlig det er trist at det ble slik. Men det skyldtes nok i stor grad den kverulanten som til stadighet kommer hit og lager kvalm. Og som i neste omgang også skaper mye usikkerhet på når et innlegg er fra ham eller ikke.

Jo jo. Jeg er innom regelmessig, har brukt dette forumet i snart 7 år. Men jeg skjønner veldig godt at mange har overgang til FUB som er et mer lukka forum.

For å sette det på spissen: Hvis jeg er fryktelig interessert i haging og blomster og alt som vokser og gror i hagen, så vil jeg syns det er tåpelig til stadighet å måtte se/lese innlegg fra folk som hater hager, vil legge asfalt over det hele, og det verste de veit omtrent er blomster og planter. Skjønner?

Og slik syns jeg dette forumet har blitt. Det er for åpent til at det kan fungere for det jeg er ute etter.

Et såpass åpent forum er ikke egnet til alt mulig.

Jeg søker andre steder med mange emner og mange vil skape sitt eget forum hvor de kan være i fred for alle forstyrrelser og uvesentligheter.

Hvis du er i tullehumør, så kan du stikke innom ett tulleforum.

Skal du spørre om koking av fisk, så finner du et matforum.

Det er tendenser til at brukere kan "rate" andres innlegg, og at lav rating av et innlegg eller bruker fører til lavere plassering og evt sletting fra visse fora. Webmaster kan også sette på ulike brytere på brukere. F eks så de ikke får lagt innlegg i visse fora.

Annonse

Jeg er enig med deg! Det er dumt at det ikke er lov å diskutere. Samtidig har jeg lært at man skal være sinnsykt påpasselig med å ha andre meninger enn de som flesteparten har, for da blir man lyncha...

Jeg syntes dette var et koselig forum inntill for et halvt år eller så sida...

Jeg er av den oppfatning at man gjerne kan skrive ting som kanskje kan være provoserende, og la folk få lov til å uttale seg, uten at alt man sier skal vris og vendes på...

Og ikke mkinst, at folk ikke plukker seg ut nick man ikke "liker" på bakgrunn av nickets meninger, og dermed ikke gidder å svare på innlegg skrevet av dem...

Denslags synes jeg er nedlatende!

Hilsen

Gjest Princess Peach

Jeg er enig med deg! Det er dumt at det ikke er lov å diskutere. Samtidig har jeg lært at man skal være sinnsykt påpasselig med å ha andre meninger enn de som flesteparten har, for da blir man lyncha...

Jeg er av den oppfatning at man gjerne kan skrive ting som kanskje kan være provoserende, og la folk få lov til å uttale seg, uten at alt man sier skal vris og vendes på...

Og ikke mkinst, at folk ikke plukker seg ut nick man ikke "liker" på bakgrunn av nickets meninger, og dermed ikke gidder å svare på innlegg skrevet av dem...

Hilsen

Veldig bra sagt, girasol. :)

Hilsen

*lyncha...

Av småtuppene her inne?:)

Annonse

Jo jo. Jeg er innom regelmessig, har brukt dette forumet i snart 7 år. Men jeg skjønner veldig godt at mange har overgang til FUB som er et mer lukka forum.

For å sette det på spissen: Hvis jeg er fryktelig interessert i haging og blomster og alt som vokser og gror i hagen, så vil jeg syns det er tåpelig til stadighet å måtte se/lese innlegg fra folk som hater hager, vil legge asfalt over det hele, og det verste de veit omtrent er blomster og planter. Skjønner?

Og slik syns jeg dette forumet har blitt. Det er for åpent til at det kan fungere for det jeg er ute etter.

Ja, jeg husker dine innlegg for ca 7 år siden. Du var veldig skeptisk til ærligheten hos bidragsyterne og ville vite hvem som stod bak nickene, og hva slags hensiker de hadde.

Det er nok fint at det nå finnes et mere lukket nettsted.

Håper du trives bedre der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...