Gå til innhold

Rotekopp - eller mulig tragedie

Anbefalte innlegg

Jeg gjorde et litt ekkelt funn på vei til jobben idag. En haug skolebøker til 1. eller 2. klasse slengt utover, ved siden av en plastpose, langs en gangvei. Duggvått, antakelig har det ligget der i hele natt - det er varmt om dagen og kaldt om natten her nå.

Men det verste var at det også lå fullt tilbehør til en Nintendo DS der - eske, beskyttelsesemballasjen inni esken, bruksanvisninger og alt utenom selve dingsen.

Dere vet jo at jeg er tilhenger av å ikke tro det verste, men jeg er søkkbløt når det gjelder unger, og så for meg at noen kunne ha tatt posen fra en liten skolegutt. Det kan selvsagt også være bare rot og tull fra både min og eierens side, men jeg likte ikke det med DSen.

Vel, sakene ble samlet sammen i posen, skolen er oppringt og har fått beskjed om hvor de ligger og om fornavnet som sto i en av bøkene. Jeg syntes ikke jeg kunne ikke ta det med meg heller, da jeg ikke har mulighet til å dra til den skolen i dag.

Og dessverre min sønn, du får IKKE ha med deg gameboyen på skolen, uansett hvor mye du maser. Det har jeg blitt enda litt sikrere på idag...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/244030-rotekopp-eller-mulig-tragedie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

huff, fant du ut hva som hadde skjedd i løpet av dagen, eller?

Får håpe det bare var en uheldig unge som glemte seg bort og la fra seg tingene sine mens han lekte...

Nei, men alt var borte da jeg passerte stedet på hjemveien. Jeg forklarte helt nøyaktig hvor posen lå da jeg ringte skolen, så jeg håper noen fikk hentet guttens bøker i hvert fall. Håper også de fikk ut av ham hva som evt. hadde skjedd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...