Gå til innhold

sfo eller ikke sfo..

Anbefalte innlegg

Gjest mmmmm!!!!!

datteren vår som går i 2 klasse går nå litt i sfo,(halv plass.)

nå er jeg så heldig og fått muligheten til og være hjemme.jobbe litt kveld og da er jo far hjemme.

jeg lurer på om jeg skal ta jenta vår ut av sfo så hun kan komme hjem til meg hver dag.

eller mener dere barna har godt av og være der.

kan opplyse om att hun er ikke den som trives best på sfo men kan det fort bli kjedelig for henne hjemme hver dag.

hun har veninner som også er hjemme.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/244045-sfo-eller-ikke-sfo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skriver at jenta ikke trives noe særlig på SFO, at du kommer til å være hjemme og at hun har venninner som er hjeme etter skolen. Jeg hadde nok ikke vært i tvil om å ta henne ut av SFO.

Jenta vår går ikke på SFO. mange av vennene hennes går deltid. De dagene hun kommer hjem alene merker jeg at hun faktisk trenger litt tid for seg selv og også med meg.

Nå går hun i 1.klasse og har jo lengre dager etter skoletid enn etter barnehagetid, men hun er allikevel langt mer sliten. Og det er jo bare snakk om få timer fra hun kommer hjem til vennene gjør det.

Snakk med jenta di du. Kanskje dere finner en fin løsnig sammen ;o)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/244045-sfo-eller-ikke-sfo/#findComment-1897184
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...