astridny Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 "sømmen i regnbuksa til min datter har gått opp litt. Bruker dere dol mødre å lime sømmen eller bruker dere å sy den? Og hvilken lim bruker dere å så fall? Den er ikke sydd i fra frabrikken. På forhånd takk for svar. 0 Siter
Gjest spør i butikken Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Jeg ville prøvd med en lim. 0 Siter
Lillemus Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Ikke sy den i alle fall, da lager du jo bare flere hull i buksa! ) Lim eller tape som virkelig sitter fast er vel løsningen. 0 Siter
....AV Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Jeg pleier bruke klistrelapper til slikt. Du får kjøpt slike i sybutikker, klipper til i riktig størrelse og klistrer på. Jeg har reparert hull midt på og sømmer, og til og med barnas badebasseng ble limt med en slik lapp :-) 0 Siter
calendula Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Aquasure/Aquaseal eller noe i den dur. Eller en annen form for sparkellim. Jeg har brukt 2 typer som jeg har kjøpt på jernia. Begge har vært gode til den type reparasjon 0 Siter
Gjest midia Skrevet 2. september 2006 Skrevet 2. september 2006 Løp på sportsbutikken og spør etter lim for vadere. Jeg brukte det limet på bassenget vårt i sommer og det ble helt tett!! Det var to små tuber i pakken så du får sikkert til overs,den kan du legge i fryseren for bedre oppbevaring. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.