Gå til innhold

"sømmen" i regnbuksa

Anbefalte innlegg

Skrevet

"sømmen i regnbuksa til min datter har gått opp litt.

Bruker dere dol mødre å lime sømmen eller bruker dere å sy den?

Og hvilken lim bruker dere å så fall?

Den er ikke sydd i fra frabrikken.

På forhånd takk for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke sy den i alle fall, da lager du jo bare flere hull i buksa! :o) Lim eller tape som virkelig sitter fast er vel løsningen.

Skrevet

Jeg pleier bruke klistrelapper til slikt. Du får kjøpt slike i sybutikker, klipper til i riktig størrelse og klistrer på. Jeg har reparert hull midt på og sømmer, og til og med barnas badebasseng ble limt med en slik lapp :-)

Skrevet

Aquasure/Aquaseal eller noe i den dur. Eller en annen form for sparkellim. Jeg har brukt 2 typer som jeg har kjøpt på jernia. Begge har vært gode til den type reparasjon

Skrevet

Løp på sportsbutikken og spør etter lim for vadere.

Jeg brukte det limet på bassenget vårt i sommer og det ble helt tett!!

Det var to små tuber i pakken så du får sikkert til overs,den kan du legge i fryseren for bedre oppbevaring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...