Gå til innhold

Storesøster flytter!!!

Anbefalte innlegg

Vel, hun flytter ikke så langt da. Men endelig har vi fått i ferdig rommet hennes. Og i natt skal hun sove i nytt rom.

I dag har jeg hengt opp "prinsesseforheng" fra IKEA som er pyntet med flere rekker med rosa glassblomster. Jeg har satt opp ei stor bokhylle (EXPEDIT fra IKEA), og satt inn endel av bøkene hennes + endel bokser og kosedyr.

Har satt ned senga og hatt på nytt trekk + lagt på noen nye pynteputer.

Skrivepulten min har hun fått låne enn så lenge. Har vasket den og satt den på plass.

Har båret ned klærne hennes og puttet dem i den ny kommoden. Noe klesskap har vi ikke fått tak i enda, men det kommer.

Gleder meg til hun kommer hjem og ser det!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/244194-stores%C3%B8ster-flytter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjekt :) Jeg tipper hun blir overlykkelig og stolt over sitt nye rom..! Prinsesseforheng... Synd Ikea er så langt fra oss. Jeg tror ei lita ei her gjerne ville hatt noe sånt.

Sukk, det er 3 timers kjøring for oss også. Men vi tok med oss tilhengeren i sommer og fikk med oss ganske mye.

Annonse

Ikke meningen å spore av her, men overskriften din fikk meg til å tenke på en episode.

Det var da lillebroren min var fire-fem år, altså 20 år siden. På den alderen likte han svært dårlig å gå på do å gjøre nr. 2 andre plasser enn hjemme. En dag fikk han ikke viljen sin, og bestemte seg for å flytte hjemmefra. Han pakket noen leker i en sekk og la i vei. Noen meter nedi veien, stoppet han opp, snudde hurtig og kom i tydelig domodus tilbake, med en kjapp beskjed om at han heller flyttet en annen dag.

Regner med datteren din ble glad for det fine rommet. :-)

Ikke meningen å spore av her, men overskriften din fikk meg til å tenke på en episode.

Det var da lillebroren min var fire-fem år, altså 20 år siden. På den alderen likte han svært dårlig å gå på do å gjøre nr. 2 andre plasser enn hjemme. En dag fikk han ikke viljen sin, og bestemte seg for å flytte hjemmefra. Han pakket noen leker i en sekk og la i vei. Noen meter nedi veien, stoppet han opp, snudde hurtig og kom i tydelig domodus tilbake, med en kjapp beskjed om at han heller flyttet en annen dag.

Regner med datteren din ble glad for det fine rommet. :-)

He, he, vil tro det er ganske mange som har villet flytte hjemmefra i barndommen - meg inkludert!

Og ja, storesøster er kjempefornøyd!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...