Gå til innhold

Vogn - Emmaljunga Duo Edge

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde denne vogna (dvs kun sportsvogna da) til minstemann. Den er TUNG! Hadde den i 3 mnd, så ble den solgt. Jeg var avhengig av å løfte den inn og ut av bilen flere ganger i uken (nesten hver dag) og det var drepens.

God å trille, flott å se på, men tyngden var en så stor ulempe.

Jeg hadde denne vogna (dvs kun sportsvogna da) til minstemann. Den er TUNG! Hadde den i 3 mnd, så ble den solgt. Jeg var avhengig av å løfte den inn og ut av bilen flere ganger i uken (nesten hver dag) og det var drepens.

God å trille, flott å se på, men tyngden var en så stor ulempe.

Hm, det er ganske relevant for oss.. Høres ikke bra ut.

Vi har denne vogna og er storfornøyde. Har brukt den i snart to år, venter en ny til vinteren og da blir det fram med bagen igjen.

Stødig og god og lett å trille, flotte funksjoner og tilleggsutstyr.

Den er nok både større og tyngre enn mange andre vogner, men det gjør at du tar fortauskanter og brøytekanter uten å tenke deg om engang! Veldig god fjæring også, for komfort for den lille.

Vi har en "ferievogn" hos besteforeldre som er en Teutonia Y2K, lettere og mindre men ellers helt ubrukelig... f.eks. vaklete og null fjæring!

Men det er klart at man må tenke på hvos man bor og hva slags behov man har (vi bor rett utenfor Oslo, i landlige omgivelser og bruker bil mye, triller mye på skogsveier o.l). Vi hadde nok ikke kjøpt denne vogna hvis vi bodde i fjerde etasje uten heis!! Skjønt et vennepar av oss bor akkurat sånn i Oslo sentrum og har sånn vogn og de er storfornøyde de også faktisk...

Kvalitet er det hvertfall .Du får hva du betaler for...

Lykke til med "valget", Emmaljunga Duo Edge har min stemme hvertfall!!

Vi kjøpte denne i fjor til snuppa som ble født i november.

Er kjempefornøyd! God å trille gjennom hele vinteren på snø osv. Litt tung ja, men heller litt tung å løfte og dermed god å trille, enn omvendt!

Angrer ikke et sekund på at vi kjøpte den, nei! (og hvis du har mulighet til å kjøpe den i Sverige, koster den det samme der som i Norge i svenske kroner - vi sparte en tusenlapp på kursen!)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...