Gå til innhold

Lage babymat?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg laget middager i store porsjoner til mine. Ca 8 poteter, 100 gr kålrabi, 4-6 gulrøtter, 1/2 løk, evt blomkål og brokkoli og/eller andre grønnsaker. Dette ble dampkokt og moset i kjøkkenmaskinen, jeg spedde på med kokevannet til grønnsakene og litt matolje.

Jeg delte de mosede grønnsakene i to og blandet i f eks stekt kylling i den ene og pølse i den andre. Jeg moset det sammen med grønnsakene i kjøkkenmaskinen. Jeg hadde bare et lite stykke pølse i pga saltet, men nok til at det ga en anelse smak. Mine likte alle maten veldig godt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/244355-lage-babymat/#findComment-1899808
Del på andre sider

Gjest trultemor26

Jeg gjorde akkurat det samme som AveM skriver, men det kom ikke på tale, snuppa mi likte det skikkelig ikke. Det var jo passelig kjipern, for jeg hadde fyllt opp fryseren med dette "skvipet". Hun likte middagsglass da, men jeg tenkte jeg skulle være flink å lage selv. Jeg prøvde en annen gang en del senere, men med samme resultat.

Har du prøvd ulike merker av glassene da? Snuppa mi likte ikke alle merker eller alle typer, men jeg fant til slutt 1 favoritt, så likte hun flere og flere etterhvert.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/244355-lage-babymat/#findComment-1899938
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...