Gå til innhold

Anbefalte innlegg

ylvali1365381015

Jeg er nok ikke veldig uenig med deg i noe av det her.

du er konsensus-søkende og diplomatisk, det er jo en sjelden egenskap blant mange her. ;-)

"ikke veldig uenig" = ganske uenig egentlig? eller litt?

eller i bunn og grunn enig?

uansett, det skal jeg ikke forfølge, takk for svar!

:-) mvh,

Fortsetter under...

• Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Paloma

11

• ylvali1365381015

8

• Lillemus

6

• tzatziki1365380058

5

Har du vært i butikken og sett på lego i det siste!? Det er bionicle og riddere og politistasjoner og romfart - sikkert 50 sånne sett for hvert sett med mer jentete lego. Og den jentete er i stor grad rosa og prinsessete.

hvem sier at jenter ikke kan leke med ridderlego og at ikke gutter kan leke med rosalego?

Jeg tror at Lego retter seg etter markedet. Det er nok en grunn til at Lego tenker nytt, de må produsere noe som selger.

tzatziki1365380058

du er konsensus-søkende og diplomatisk, det er jo en sjelden egenskap blant mange her. ;-)

"ikke veldig uenig" = ganske uenig egentlig? eller litt?

eller i bunn og grunn enig?

uansett, det skal jeg ikke forfølge, takk for svar!

Jeg er nok egentlig ikke det, men rotet meg inn i en langdryg diskusjon under et annet innlegg, og jeg orker ikke gjøre det her også:)

Dessuten er jeg enig med dere, sånn stort sett.

Mente det ikke helt alvorlig heller, det med "gener", og det var vel det eneste jeg kunne "tatt" deg på :)

ylvali1365381015

Jeg er nok egentlig ikke det, men rotet meg inn i en langdryg diskusjon under et annet innlegg, og jeg orker ikke gjøre det her også:)

Dessuten er jeg enig med dere, sånn stort sett.

Mente det ikke helt alvorlig heller, det med "gener", og det var vel det eneste jeg kunne "tatt" deg på :)

hihi, du har vel ikke kommet i skade for å lese noen av de trøttende kranglene jeg og prozak har hatt, og vil være føre var? ;-)

nei, det er ikke alltid man skal forfølge sine poenger til det siste. fint hvis man kan vektelegge noen enkle poenger, se litt stort på det også noen ganger.

prøver det selv heretter.

tzatziki1365380058

hihi, du har vel ikke kommet i skade for å lese noen av de trøttende kranglene jeg og prozak har hatt, og vil være føre var? ;-)

nei, det er ikke alltid man skal forfølge sine poenger til det siste. fint hvis man kan vektelegge noen enkle poenger, se litt stort på det også noen ganger.

prøver det selv heretter.

Men noen ganger er en skikkelig krangel stappfull av usakligheter også det eneste som duger.... :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...