Gjest Ventetid, kjønn, alder osv... Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 " VENTETIDEN Man må være forberedt på at ventetiden i Kina, fra registrering i CCAA til forespørsel kommer kan være opp til 15 mnd. GUTTER Mens vi i fjor bare formidlet 1 gutt fra Kina, har vi hittil i år fått forespørsel om 7 gutter. Dette kan være begynnelsen på en trend. Det er viktig at alle Kina-søkere er klar over dette, og er mentalt forberedt på å motta en liten pjokk fra Kina med samme åpne armer som de ville motta ei lita jente. BARNAS ALDER I et notat fra CCAA blir det opplyst at barn som i tiden fremover blir adoptert fra Kina i større grad enn tidligere vil være rundt 2 år. Også dette må våre søkere være klar over. " 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244443-trenden-i-kina-if%C3%B8lge-af/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hehe, jeg må nesten flire litt. Nesten tilsvarende epistel om gutter kom VB med i 2003, da de hadde fått gutter tildelt mange måneder på rad. Og hva skjedde i 2004? Ikke en eneste gutt. Når det er sagt så syns jeg det er trist at organisasjonene føler at de må presisere at søkerne også må være glade for en gutt (for sånn leser jeg det de skriver). Jeg skal være den første til å innrømme at jeg hadde vært overrasket hvis vi hadde fått tildelt gutt, men fra der til skuffet er det et stykke. Et godt stykke også!! Når det gjelder det med at AF har fått notat om at ungene kan være eldre framover, så må vel det bety at CCAA forventer flere barnehjem med i programmet framover? For de barna som kommer fra barnehjemmene som allerede er i programmet blir jo adoptert bort umiddelbart, de "flyter ikke rundt i systemet" lengre enn de må. Noen andre som har annen logisk forklaring? :-) MVH 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244443-trenden-i-kina-if%C3%B8lge-af/#findComment-1900839 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest venter tredjemann Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hehe, jeg må nesten flire litt. Nesten tilsvarende epistel om gutter kom VB med i 2003, da de hadde fått gutter tildelt mange måneder på rad. Og hva skjedde i 2004? Ikke en eneste gutt. Når det er sagt så syns jeg det er trist at organisasjonene føler at de må presisere at søkerne også må være glade for en gutt (for sånn leser jeg det de skriver). Jeg skal være den første til å innrømme at jeg hadde vært overrasket hvis vi hadde fått tildelt gutt, men fra der til skuffet er det et stykke. Et godt stykke også!! Når det gjelder det med at AF har fått notat om at ungene kan være eldre framover, så må vel det bety at CCAA forventer flere barnehjem med i programmet framover? For de barna som kommer fra barnehjemmene som allerede er i programmet blir jo adoptert bort umiddelbart, de "flyter ikke rundt i systemet" lengre enn de må. Noen andre som har annen logisk forklaring? :-) MVH Jeg tar det med flere rundt to år som et godt tegn. Antageligvis er endelig flere barnehjem på vei inn i programmet! Krysser alt jeg har for det og endelig stabilisering i ventetid! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244443-trenden-i-kina-if%C3%B8lge-af/#findComment-1900950 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tubby1365380674 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg tar det med flere rundt to år som et godt tegn. Antageligvis er endelig flere barnehjem på vei inn i programmet! Krysser alt jeg har for det og endelig stabilisering i ventetid! Eller at de som adopterer internt i kina får de yngste barna, slik er det i noen andre land iallefall. 2 år er da lite lell:) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244443-trenden-i-kina-if%C3%B8lge-af/#findComment-1900976 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest labanmee Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Hehe, jeg må nesten flire litt. Nesten tilsvarende epistel om gutter kom VB med i 2003, da de hadde fått gutter tildelt mange måneder på rad. Og hva skjedde i 2004? Ikke en eneste gutt. Når det er sagt så syns jeg det er trist at organisasjonene føler at de må presisere at søkerne også må være glade for en gutt (for sånn leser jeg det de skriver). Jeg skal være den første til å innrømme at jeg hadde vært overrasket hvis vi hadde fått tildelt gutt, men fra der til skuffet er det et stykke. Et godt stykke også!! Når det gjelder det med at AF har fått notat om at ungene kan være eldre framover, så må vel det bety at CCAA forventer flere barnehjem med i programmet framover? For de barna som kommer fra barnehjemmene som allerede er i programmet blir jo adoptert bort umiddelbart, de "flyter ikke rundt i systemet" lengre enn de må. Noen andre som har annen logisk forklaring? :-) MVH Når det gjelder det med at AF har fått notat om at ungene kan være eldre framover, så må vel det bety at CCAA forventer flere barnehjem med i programmet framover? For de barna som kommer fra barnehjemmene som allerede er i programmet blir jo adoptert bort umiddelbart, de "flyter ikke rundt i systemet" lengre enn de må. Noen andre som har annen logisk forklaring? Virker som en logsisk forklaring.Men hvorfor kan ikke CCAA bare gå ut å si det , så slipper vi så mange rykter... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/244443-trenden-i-kina-if%C3%B8lge-af/#findComment-1903352 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.