Gå til innhold

Sånn plastsmekke med oppsamler

Anbefalte innlegg

Noen som har kjøpt eller sett en sånn i det siste? Til en "normal" pris?

Vet at de har på Ikea, men jeg hadde egentlig ikke tenkt meg helt til by'n i dag...

Dårlig planlegging ja, vi reiser på ferie i natt, og jeg trenger den derfor i dag - så det nytter ikke å bestille på nett heller...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/244545-s%C3%A5nn-plastsmekke-med-oppsamler/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg aner ikke hvor de selges, men jeg har hatt dårlig erfaring med sånne. Etter å ha brukt smekke på tre ban, er jeg helt klar på at vanlig tøysmekke helst m/ plast bak, der melk og andre ting trekker inn, er det aller beste.

Eldstemann min hadde en sånn smekke som du vil ha, og når det hadde kommet noe i renna, løftet han den oppover, slik at det rant ned i halsen.....

Minstemor fikk også en sånn og jeg syntes det var noe søl med den, så den gikk i søpla etter noen uker. Det var forresten reklamesmekke fra Tine.

Men vi er forskjellige :-)

Jeg aner ikke hvor de selges, men jeg har hatt dårlig erfaring med sånne. Etter å ha brukt smekke på tre ban, er jeg helt klar på at vanlig tøysmekke helst m/ plast bak, der melk og andre ting trekker inn, er det aller beste.

Eldstemann min hadde en sånn smekke som du vil ha, og når det hadde kommet noe i renna, løftet han den oppover, slik at det rant ned i halsen.....

Minstemor fikk også en sånn og jeg syntes det var noe søl med den, så den gikk i søpla etter noen uker. Det var forresten reklamesmekke fra Tine.

Men vi er forskjellige :-)

Det var da fillern...

Snuppa er bare straks 10 mnd, og vi skal på ferie i 14 dager - tenkte at vi skulle prøve å unngå 100 klesskift pr dag... ;)

Annonse

Det var da fillern...

Snuppa er bare straks 10 mnd, og vi skal på ferie i 14 dager - tenkte at vi skulle prøve å unngå 100 klesskift pr dag... ;)

Kjøp heller fem tøysmekker. og ha litt flere bodyer/ t-skjorter med enn du hadde tenkt. De tørker over natta eller ute i vinden kjapt.

Jeg har alltid med altfor mye klær når vi skal bort. Det blir alltid til at vi vasker noe mens vi er borte :-)

God tur da!

Ja, jeg tror jeg har sett noen sånne når jeg tenker etter... Med Bambi eller noe...

Hmmm...

OBS! Du må ikke kjøpe sånne glatte plastsmekker uten oppsamler! Da renner bare melka og det våte rett ned på buksa!!!!

Plasten må være på baksiden av tøysmekka - eller evt bare tøysmekke - eller hvis du absolutt vil ha plastsmekke med oppsamler da... :-)

Tror noen av våre smekker faktisk er kjøpt på RIMI!

Kjøp heller fem tøysmekker. og ha litt flere bodyer/ t-skjorter med enn du hadde tenkt. De tørker over natta eller ute i vinden kjapt.

Jeg har alltid med altfor mye klær når vi skal bort. Det blir alltid til at vi vasker noe mens vi er borte :-)

God tur da!

Tøysmekker har vi masse av... Og vi har lagt inn i planen å vaske - det er både vaskeriservice og myntvaskeri på hotellet der vi skal bo :)

Jaja, har fått tips om matbutikker - og når jeg tenker meg om, så tror jeg at jeg har sett det der selv også... Så vi kjøper kanskje EN og tar med og prøver... :)

Takk skal du ha, forresten! Gleder meg til 14 dager i Hellas nå :)

OBS! Du må ikke kjøpe sånne glatte plastsmekker uten oppsamler! Da renner bare melka og det våte rett ned på buksa!!!!

Plasten må være på baksiden av tøysmekka - eller evt bare tøysmekke - eller hvis du absolutt vil ha plastsmekke med oppsamler da... :-)

Hmmm, godt poeng...

*tenke videre*

Kanskje jeg skal finne fram flere bodyer... ;)

Plastsmekka til vår frøken er så lang at ingenting går på buksa :) Den er som en sånn malefrakk med ermer.

Annonse

Tøysmekker har vi masse av... Og vi har lagt inn i planen å vaske - det er både vaskeriservice og myntvaskeri på hotellet der vi skal bo :)

Jaja, har fått tips om matbutikker - og når jeg tenker meg om, så tror jeg at jeg har sett det der selv også... Så vi kjøper kanskje EN og tar med og prøver... :)

Takk skal du ha, forresten! Gleder meg til 14 dager i Hellas nå :)

Du får spørre på tavernaene i Hellas om å få en ekstra papirduk, slike de bruker på bordene. De har plastbakside. Kan sikkert brukes som smekke, i mangel av noe annet... hihi

Det var da fillern...

Jeg kjøpte engangssmekker da vi dro på ferie ett år. Mener jeg kjøpte dem på Sørbø på Kvadrat. Veldig greitt å slippe å tenke på å skylle utav smekkene og slikt! Mener også det var pose på dem, uten at jeg tar det helt igjen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...