Gå til innhold

Parkdress - altså uten for... gode råd?

Anbefalte innlegg

Vet du, jeg var akkurat inne på Sparkjøp og så på de dressene de har. 199,- for dress med avtagbart for, da kan vi jo bruke den som vår- og høst-dress, og i tillegg ha den som "reserve" vinterdress fordi vi kan sette i foret.

Har du hatt slike dresser før, og er du fornøyd med dem?

Ja, vi har hatt flere, vi. OG kvaliteten er helt ok. De faller selvfølgelig igjennom hos dem som er vant med langt dyrere dresser, men så lenge vi har ullundertøy+fleece eller annet under, er de helt kurante. Kommer sikkert til å kjøpe flere, også;-)

Fortsetter under...

Jeg har brukt dressen fra Troll til jenta mi. Den er det en ulldress inne i som er til å ta ut. Da har du jo to dresser. En uten for og en med. Dressen er også veldig lett og varm på vinteren. Den har forsterkning i rompe og på kne, holder godt.

Dressen slites veldig på høsten før snøen legger seg, og jeg synes det er litt dumt å bruke en dyr dress da.

Derfor er jeg enig med flere her i at det er lurt å ha en god og evt. dyr vinterdress, og en billig dress å slite på i mellomsesongen, da gjerne uten for (evt. avtagbart fôr). Skal sjekke ut Sparkjøp-dressen! :-)

Jeg har stort sett ikke hatt uforet dress til mine barn. men fikk tak i en foret dress med løst for på kjempesalg til75 kroner ifjor, og kjøpte den. Han minsten bruker den ikke så mye så jeg hadde ikke kjøpt dyr dress til han.

Stort sett holder det med regntøy og vinterdress. Regntøyet har så god kvalitet at de ikke er ekle å gå med heller. Overtrekksbukse er et godt alternativ synest jeg. istedenfor dress altså.

Jeg lurte også litt på overtrekksbukse i stedet for dress. For det er jo primært for å hindre at de blir våte og kalde når de sitter på bakken.

Hvor finner du regntøy av god kvalitet, som ikke koster skjorta? Har en storforbruker, skjønner du... :-) Må sitte godt, helst ha noe slags tynt for så det ikke blir for klamt, fortrinnsvis glidelås i jakken, og SLITESTERKT. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...