Gå til innhold

Bekkentrøbbel eller dårlig form?

Gjest prøvde bare å være flink i dag og

Anbefalte innlegg

Gjest prøvde bare å være flink i dag og

Etter fødselen for 3 mnd siden har jeg gått tur ca. 4*30min per uke. Alltid helt greit. Men noen ganger legger jeg ut på langtur 1,5 time og da får jeg skikkelig vondt i lårene. Det begynner etter at turene er ferdig. Skikkelig vondt i lårene og ned til knærne. Ikke i rompe, rygg.

Er dette pga bekknløsning da jeg var gravid eller er jeg i så dprlig form at jeg ikke tåler det?

Fortsetter under...

Jeg har hatt bekkenløsning i to svangerskap og også enkelte plager etter fødslene. Jeg har imidlertid ikke hatt plager av typen du nevner. Skal ikke dermed si det ikke forekommer, men jeg vil derfor anta det kommer av dårlig form, dvs. lite brukte lårmuskler. I hvertfall om det er i den store lårmuskelen på fremsiden av låret - er det det? Som du kanskje vet kan denne strekkes ut ved å løfte opp ene foten bakover mens knærne er samlet,og holde den oppe en stund. Helst mens du fremdeles er varm etter turen.

Håper for din del det "kun" er dårlig form, bekkenløsning er noe herk!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...