Gå til innhold

Spar-kjøp ull undretøy

Anbefalte innlegg

Gjest uerfaren ullbruker

Skal kjøpe ullundertøy til 1 åringen og 5 åringen. Fikk katalog fra spar-kjøp i dag. Noe som har erfaring med dette. Noen som vet hvordan størrelsene er der. Eller har noe annet og anbefale?

Vi har det gulvkaldt og da må det vel være bra med ull innerst. Burde sokkene også være ull?

Tenkte strømpebuksr til 1 åringen og longs til 5 åringen. Noen innvendinger?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/244613-spar-kj%C3%B8p-ull-undret%C3%B8y/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hhvis 1-åringen pleier å ta av seg sokkene er det greit med strømpebukse, men ellers sverger jeg til longs. Mye lettere å skifte bare et par sokker om man blir våt på beina. :o)

Mine går i ull-longs og trysil-sokker fra oktober til mai omtrent. Jeg også...

Tom og Trine, som ulltøyet frs SparKjøp heter, er helt greit. Vi har en del av det og det er slitesterkt og fint og godt og varmt. Anbefales. Størrelsene er ganske bra, du trenger ikke kjøpe veldig stort i alle fall. Snuppa som fylte 6 nettopp bruker str. 6 i vinter tror jeg.

Jeg har stort sett bare sparkjøps ullundertøy til snuppa, og var fornøyd med det i fjor vinter. Hun bruker 80 men str 90 var absolutt ikke for stort i bodyer. Strømpebuksa derimot var gigantisk, men lurer på om det bare er hun som er litt rart proposjonert... ;)

Gjest tingeling79

Hhvis 1-åringen pleier å ta av seg sokkene er det greit med strømpebukse, men ellers sverger jeg til longs. Mye lettere å skifte bare et par sokker om man blir våt på beina. :o)

Tom og Trine, som ulltøyet frs SparKjøp heter, er helt greit. Vi har en del av det og det er slitesterkt og fint og godt og varmt. Anbefales. Størrelsene er ganske bra, du trenger ikke kjøpe veldig stort i alle fall. Snuppa som fylte 6 nettopp bruker str. 6 i vinter tror jeg.

jeg kjøpte det i vinter til en i 1kl og en i barnehagen..di var varme og gode begge 2.

anbefaler frotte`-ull sokken som sparkjøp har..di er gode og varme:)

- prisen er jo også veldigt bra:)

Annonse

jeg kjøpte det i vinter til en i 1kl og en i barnehagen..di var varme og gode begge 2.

anbefaler frotte`-ull sokken som sparkjøp har..di er gode og varme:)

- prisen er jo også veldigt bra:)

Trysil-sokken selges bl.a. på Rema og Europris og koster 35,- paret, kan ikke bli bedre enn det vel? ;o) Jeg tror vi har mist 30 par tilsammen!

Trysil-sokken selges bl.a. på Rema og Europris og koster 35,- paret, kan ikke bli bedre enn det vel? ;o) Jeg tror vi har mist 30 par tilsammen!

Trysil-sokker er et must. Guttungen her gikk i oppløsning her om dagen, for det var _hull_ i godsokkene hans. Det hjalp ikke at han hadde flere par, og jeg lovde å kjøpe nye!

Trysil-sokker er et must. Guttungen her gikk i oppløsning her om dagen, for det var _hull_ i godsokkene hans. Det hjalp ikke at han hadde flere par, og jeg lovde å kjøpe nye!

*Hehe* Vi har haugevis med par av Trysil-sokken, men jeg tror mange dem er for små nå så jeg må vel kjøpe 10 nye par eller noe sånt tenker jeg. :o)

Har ikke funnet trysilsokker i str 22, men det finnes eller er deres håpefulle små større på beina?'

Bodyen i sparkjøp, som jeg er veldig fornøyd er liten i str, stømpebuksa er stor( er fornøyd med også).... Ellers er min snuppe også feilproposjonert slik som Åsemor sin :-)

Skal bestille flere sett nå.

Har ikke funnet trysilsokker i str 22, men det finnes eller er deres håpefulle små større på beina?'

Bodyen i sparkjøp, som jeg er veldig fornøyd er liten i str, stømpebuksa er stor( er fornøyd med også).... Ellers er min snuppe også feilproposjonert slik som Åsemor sin :-)

Skal bestille flere sett nå.

Mine var litt større enn det da de begynte å bruke Trysil-sokker så det vet jeg ikke.

Som en del andre er inne på er dette flott kvalitet og behagelig i bruk, og ikke minst en grei pris.

Longser, trøyer og bodyer har vært kjempefine men strømpebuksene er feil-proporsjonert, med alt for lange bein og gjerne veldig kort i livet. Så gå heller for longs og ullsokker enn for strømpebukse.

Forøvrig er det med feil proporsjoner på strømpebukser av ull slett ikke noe Sparkjøp-fenomen, opplever akkurat det samme med Janus.

Annonse

Gjest blomsterløk

Jeg synes Spar-kjøp ull er i tynneste laget, og foretrekker ullrik sine plagg når det blir kaldt. De er tykke og myke og deilige - koster en del mer, men de er deilige.

www.ullrik.no

Kommer ikke inn på den siden! Er det riktig adresse du la ut?

Gjest blomsterløk

Har aldri prøvd ull-undertøyet til spar-kjøp. Er det mykt og godt? Det klør ikke?

Ellers er jeg enig, Trysil-sokken er kjempebra sokker. Vi bruker dem alle fire hjemme hos oss.

Har aldri prøvd ull-undertøyet til spar-kjøp. Er det mykt og godt? Det klør ikke?

Ellers er jeg enig, Trysil-sokken er kjempebra sokker. Vi bruker dem alle fire hjemme hos oss.

Ull undertøyet fra spar-kjøp synes jeg er supert! Rimelig og bra - ungene elsker å ha det på, og de har aldri klaget over at det klør.

Gjest blomsterløk

Ull undertøyet fra spar-kjøp synes jeg er supert! Rimelig og bra - ungene elsker å ha det på, og de har aldri klaget over at det klør.

Da tror jeg at jeg skal prøve å bestille et sett å prøve på han. Gutten min har litt lett for å klø han, iallefall hvis vi sier det er ull, så det gjør vi ikke lenger. :) Vi har brukt noe Ludvig og Solan ull undertøy, og det klør ikke. Men er litt vanskelig å få tak i synes jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...