Gå til innhold

Hva liker ikke du til middag da?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 240
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

27

• morsan

21

• ShitDiddelyDo

18

• org

16

Mest aktive i denne tråden

"Ren" fisk, altså ikke fiskemat. Klarer ikke å spise det, det bare vokser i munnen. Kommer nok av at jeg er livredd for å finne bein, hvis jeg får et bein i munnen så spyr jeg nesten.

jeg fant nettopp et stort ben i fiskekake med bacon og ost, de der fra Rema.

Annonse

Etter alt for mange uker med kvalme mens Lillevill lå i magen min har lista blitt temmelig lang:

joika

frossenpizza

snurring

en del is (jaja - spises etter middagen, kanskje)

nudler

sodd

tomatsuppe

- og sikkert en hel del annet også. Potet har jeg aldri vært noe glad i, eller pølser og ferdiglagde kjøttkaker/farsemat.

Og så er ikke pannekaker middag.

liker heller ikke så godt bernaise men spiser det meste jeg får servert. Her i huset lager vi skjelden poteter med saus-middager.

Åh, så kjedelig, da! Poteter med saus er jo bare så godt! :-)

Men det lages sjelden her i huset også, men av helt andre årsaker enn smak.

Annonse

Joikakaker.. Det bare sitter igjen fra jeg var liten. Syntes det smakte som granbar. Blir helt kvalm bare jeg tenker på det.

Men hadde jeg fått det servert hos noen,så hadde jeg nok fått i meg en liten bit. Skal mye til før jeg skal kommentere maten borte,eller ikke spise noe.

Det kommer til å bli en enormt lang liste.

Er opplært til å spise opp all mat som ble servert, det var bare det at jeg ventet til alle hadde gått fra bordet og sånn at katten kunne komme usjenert under bordet for så å få rikelige doser middag ;)

Potet er nok noe av det værste jeg vet-den går ikke ned gjennom halsen engang.

Gjest bagatelle

Er opplært til å spise opp all mat som ble servert, det var bare det at jeg ventet til alle hadde gått fra bordet og sånn at katten kunne komme usjenert under bordet for så å få rikelige doser middag ;)

Hmm. Liker du ingen form for potet, være seg kokt, stekt, bakt eller fritert?

Jeg spiser hverken kjøtt eller fisk, ikke fordi jeg ikke liker det, men fordi det byr meg i mot. Så jeg er kanskje en vanskelig middagsgjest sånn sett. Jeg forlanger aldri spesial mat når jeg er på besøk og spiser gladelig alt av grønnsaker og salater, men så går jeg sjelden på matbesøk hos folk jeg ikke kjenner uten å ha spist før jeg går hjemmefra. :)

Mannen derimot, fryder seg over å bli bedt på middag til kjøttspisende venner.

Jeg spiser hverken kjøtt eller fisk, ikke fordi jeg ikke liker det, men fordi det byr meg i mot. Så jeg er kanskje en vanskelig middagsgjest sånn sett. Jeg forlanger aldri spesial mat når jeg er på besøk og spiser gladelig alt av grønnsaker og salater, men så går jeg sjelden på matbesøk hos folk jeg ikke kjenner uten å ha spist før jeg går hjemmefra. :)

Mannen derimot, fryder seg over å bli bedt på middag til kjøttspisende venner.

Jeg har aldri klart å spise mat fra boks, ketchup og alt av innmat. Jeg spiste kjøtt da jeg vokste opp.

"Potet er nok noe av det værste jeg vet-den går ikke ned gjennom halsen engang."

Godt å se det er flere... du vet -"alle liker jo poteter!" *himle*

Men største grunnen til min vegring er fordi foreldrene mine nektet meg å gå fra bordet før jeg hadde spist opp potetene mine... og det tok _timer_ - hver dag!

Når man i utgangspunktet ikke liker poteter så blir de IKKE noe bedre når de er to timer gamle, kalde og med hardt snerk på... *brekke seg*

Heldigvis gjelder det bare kokte poteter for min del.

Datteren min skal aldri tvinges til å spise noe hun tydelig ikke liker.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...