Gå til innhold

Hva liker ikke du til middag da?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 240
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

27

• morsan

21

• ShitDiddelyDo

18

• org

16

Mest aktive i denne tråden

Jeg er ikke veldig glad i fiskeboller, men spiser det en sjelden gang fordi unga liker det.

Ellers spiste jeg østers for første gang på fredag, og det var ikke noe som frista voldsomt til gjentakelse, selv om det jo glei ned. Er jo kult å ha prøvd det :)

Joikakaker, rogn, lever og annen innmat spiser jeg ikke, og heller ikke ketchup.

ketchup = tomat-innmat!! ;-)

Joikakaker er blant sønnens favorittmat! ;-) Jeg synes det er i kategorien "går an", hvis jeg blander litt rømme, brunost og einerbær i sausen.

Det minner meg om mora mi når hun serverte levergryte da jeg var liten: "Jamen, det er jo SÅ deilig saus!" For faen, den smakte da like mye forbanna lever den! *grøss*

Annonse

Jeg spiser alt unntatt blodmat. Men selv blodmat skulle jeg klart å presse ned og til og med latet som om jeg likte dersom jeg fikk det servert.

Men det er klart: Det er ingen normale folk som serverer blodpudding. Heldigvis.

Nettopp. Jeg gadd ikke engang ramse det opp. Det er da ingen som serverer sånt nå lenger, vel?!

Jeg spiser alt unntatt blodmat. Men selv blodmat skulle jeg klart å presse ned og til og med latet som om jeg likte dersom jeg fikk det servert.

Men det er klart: Det er ingen normale folk som serverer blodpudding. Heldigvis.

Nei, heldigvis er ikke det noe man får servert i gjestebud rundt omkring.

Jeg husker med gru min mors blodpudding, skjært i terminger og kokt i ..... hold deg fast .... MELK!!!

Noen har påstått at det visstnok skal være godt dersom det er sprøstekt og serveres med sirup på, men jeg nekter å prøve! ;-)

Det minner meg om mora mi når hun serverte levergryte da jeg var liten: "Jamen, det er jo SÅ deilig saus!" For faen, den smakte da like mye forbanna lever den! *grøss*

Ja, huff lever er skikkelig ekkelt!

Moren min lagde også veldig grov leverpostei - fysj!!

Enkelte sier at Stabburets leverpostei på gul boks ikke er godt fordi det "ikke smaker lever". Men til det sier jeg bare "takk og pris!!!"

Nettopp. Jeg gadd ikke engang ramse det opp. Det er da ingen som serverer sånt nå lenger, vel?!

Jeg har i hvert fall ikke blitt servert blodpudding siden jeg var liten gutt.

Men møter jeg på en eller annen psykopat som serverer det skal jeg alltids klare å holde maska.

Møter jeg på ei dame som serverer det dumper jeg henne.

Annonse

Og det som er så godt!!?? : ) I går spiste jeg en boks på to skiver.. mm.. masse agurk på. nam nam. Får kick noen ganger og bare MÅ ha det.

Æsj! Agurk! *blæh*

Men makrell i tomat er kjempegodt, men kun fra Stabburet forståss!! :-)

Jeg husker med gru min mors blodpudding, skjært i terminger og kokt i ..... hold deg fast .... MELK!!!

Noen har påstått at det visstnok skal være godt dersom det er sprøstekt og serveres med sirup på, men jeg nekter å prøve! ;-)

Vi fikk det servert med sukker. Herregud. Jeg blir uvel bare ved tanken.

Jeg har i hvert fall ikke blitt servert blodpudding siden jeg var liten gutt.

Men møter jeg på en eller annen psykopat som serverer det skal jeg alltids klare å holde maska.

Møter jeg på ei dame som serverer det dumper jeg henne.

Jeg blei ikke engang servert det da jeg var liten. Gudskjelov.

Åh fy faen, nå blei jeg uggen, gitt... :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...