Gå til innhold

Hva liker ikke du til middag da?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 240
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

27

• morsan

21

• ShitDiddelyDo

18

• org

16

Mest aktive i denne tråden

Mor likte ikke blodmat selv, så vi hadde det utrolig sjelden. Men mye annet fælt hadde vi. Levergryte f. eks. Og rogn. Lungemos.

Men det verste var at mor ikke kunne lage god mat. Dessuten var det alltid for lite av den.

"Men det verste var at mor ikke kunne lage god mat. Dessuten var det alltid for lite av den."

Høres ut som en fordel at det var for lite mat hvis den var vond! ;-) Da kunne man jo med god samvittighet ta seg en brødskive kort tid etter middagen.....;-)

Jeg vet ikke jeg. Mora mi serverte flatbrød med kefir til ungene mine også :o(

Mølje! Vet du hva det er? Det husker jeg at jeg likte. Det var noe kraft man brakk flattbrød oppi, rørte rundt til en salig smørje, og spiste med skje.

Det var godt. :)

Annonse

Jeg kjenner flere foreldre som beklager seg over sine barns ketsjup-ønsker.

Men det positive med det er at man ofte kan få disse barna til å spise ganske mye forskjellig mat, bare man har ketsjup på.

Sånn ser det ihvertfall ut for en som har barn som ikke spiser ketsjup i det hele tatt! ;-)

For å si det sånn: Jeg nekter ikke Lillemann ketchup på fisken så lenge han faktisk spiser fisken. ;)

tzatziki1365380058

Mor likte ikke blodmat selv, så vi hadde det utrolig sjelden. Men mye annet fælt hadde vi. Levergryte f. eks. Og rogn. Lungemos.

Men det verste var at mor ikke kunne lage god mat. Dessuten var det alltid for lite av den.

Det var vel egentlig en fordel at det var lite av den - siden den var vond, mener jeg?

:)

Annonse

hare1365380455

Det er iallefall noen ting jeg absolutt ikke klarer å få ned i det hele tatt. Så som lutefisk, blodpudding/blodklubb. Molter klarer jeg kanskje å spise 2 stk. av.

Sikkert noen fler ting jeg helst vil unngå og spise også, men det meste ellers klarer jeg nok å tvinge ned noen biter av. Tror ikke jeg er så veldig vanskelig i matveien.

Grunnen til at jeg ikke klarer å få ned lutefisk, er fordi første gang jeg fikk servert det, så var den helt ihjelkokt og luktet helt for jævlig.

Jeg har aldri smakt lutefisk, og det tror jeg ikke at jeg skal heller...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...