Gå til innhold

Hva liker ikke du til middag da?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 240
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

27

• morsan

21

• ShitDiddelyDo

18

• org

16

Mest aktive i denne tråden

Flatbrødsoll, ja! Det fikk vi servert en sjelden gang da moren min ikke orket å lage middag!

Men vi brukte vanlig melk, ikke kefir.

Hadde vel vært sunnere med en real blings med sunt pålegg! :-)

Hun ga ikke det til meg. Antagelig ville jeg ikke ha, men de store ungene mine måtte spise det. Sta dame.

Annonse

Det er jo akkurat det jeg sier. Fritert sjokolade! Tror jeg la på meg to kilo bare ved å beskrive den. :)

Jeg skulle kjøpe min faste Toblerone på Mallorca, og fant den gigantiske 400 grams-saken.

Men så fant jeg jaggu en jumobersjon av den igjen. Den veier rundt kiloen.

Den er så stor at jeg tror jeg kommer til å beholde den som pynt. :)

Mølje! Vet du hva det er? Det husker jeg at jeg likte. Det var noe kraft man brakk flattbrød oppi, rørte rundt til en salig smørje, og spiste med skje.

Det var godt. :)

Det bruker tanta mi til mat på julaften formiddag. Kraften fra man lager sylte. Det har ingen prøvd å gi meg så det har jeg ikke smakt.

Gjest Princess Peach

Jeg skulle kjøpe min faste Toblerone på Mallorca, og fant den gigantiske 400 grams-saken.

Men så fant jeg jaggu en jumobersjon av den igjen. Den veier rundt kiloen.

Den er så stor at jeg tror jeg kommer til å beholde den som pynt. :)

*gjøre store øyne*

Gruer meg nesten til taxfree-butikken når jeg skal til Egypt i høst. :)

Klarer å få ned det meste, men liker dårlig:

Biff tartar og carpaccio - altså rått kjøtt.

Digre kjøttstykker - biff og sånn.

Lever.

Spekesild og rakafisk.

Sauser av blådmuggost.

Østers.

Jeg er veldig glad i alle de tingene bortsett fra østers. Smak og behag :o)

*urk*

Jeg blir helt hysterisk hvis noen på jobben oppbevarer det i felleskjøleskapet - og attpåtil driter i å pakke det inn. Jeg blir skikkelig krakilsk og er på runde for å finne synderen med en gang. ;)

Usj nei det lukter jo ille i hele kjøleskapet! Setter aldri en åpna boks inn igjen.. så jeg spiser alt med en gang! : ) Det lille som er igjen går i søpla gitt.. Lukter ikke blomster da. Setter seg lukt på alt det andre i kjøleskapet også.

Annonse

*gjøre store øyne*

Gruer meg nesten til taxfree-butikken når jeg skal til Egypt i høst. :)

Jeg vet. Det er ikke bra. Jeg har allerede satt til livs diverse sjokoladegodsaker fra Anton Berg.

Akkurat som om formen ikke var ille nok etter en uke med fyll og junkfood på Mallorca. :)

Men om 30 minutter skal jeg begynne å trene igjen. Da går formen seg til igjen. :)

Det var vel egentlig en fordel at det var lite av den - siden den var vond, mener jeg?

:)

Jo, du sier noe. Jeg stappa mat i lommene, og puttet fullt av mat i munnen for å springe på do og kaste det. For det _skulle_spises opp. Det var ekstremt, for å si det mildt. Jeg kunne sitte mesteparten av ettermiddagen alene på kjøkkenet for å spise kald, ekkel mat.

Mine barn får slippe, for å si det sånn.

Gjest Princess Peach

Jeg vet. Det er ikke bra. Jeg har allerede satt til livs diverse sjokoladegodsaker fra Anton Berg.

Akkurat som om formen ikke var ille nok etter en uke med fyll og junkfood på Mallorca. :)

Men om 30 minutter skal jeg begynne å trene igjen. Da går formen seg til igjen. :)

Ja, jeg prøver så godt jeg kan jeg også, men det tok litt av med alkohol og diverse i helga. :) Og med nattevakter hele uka blir det lite tid til trening. Får vel bare prøve igjen til neste uke. :)

Rart ingen har kommentert at all mat er god... Og at det er stygt å si æsj til maten.

Men de fleste husker kanskje lungemos og slike traurigheter...

Jeg husker jeg likte lungemos da jeg var lita. Men jeg har ikke spist det på maaaange år nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...